środa, 30 kwietnia 2014

Polska i o tym jak ogarnęłam mój warsztat.

Hej!
Ostatni dzień kwietnia, przed nami Majówka :-) Jakie macie plany? Ja myślę, aby jutro zrobić z moim L. wypad na rowerach z piknikiem... W piątek praca, a weekend zapewne minie jak większość innych. Tak czy owak mam nadzieję, że pogoda utrzyma się jak najlepsza - słońce i ciepełko w te dni to już połowa sukcesu i udanego długiego, majowego weekendu.

Pocztówkę poniżej dostałam w ramach tagu "wybieram temat" od tej samej osoby, która wysłała mi TYC pokazany w poprzednim poście.


W ubiegłym tygodniu naprawiłam skaner i zaktualizowałam album FOR SWAP - jeśli ktoś jest chętny do wymiany pocztówkami, zapraszam :) Idąc za ciosem ogarnęłam i uporządkowałam w jednym miejscu wszystkie rzeczy przydatne przy wypisywaniu pocztówek i pisaniu listów, tak aby mieć pod ręką wszystko co potrzebne i nie szukać po całym pokoju znaczków, naklejek czy innych rzeczy.

Czyste pocztówki ułożyłam tematycznie i włożyłam do pudełka. Obok nich znalazło się miejsce na różnokolorowe koperty do wykorzystania, pudełko z używanymi znaczkami do wymian oraz cztery koperty organizacyjne: w jednej trzymam naklejki, w drugiej czyste znaczki pocztowe, w trzeciej naklejki "priorytet" oraz potwierdzenia na listy polecone, w czwartej - ozdobionej spinaczami - najróżniejsze drobiazgi, które mogę dołączyć do kartek/listów (drobne monety, bilety autobusowe, z kina, z koncertów, podkładki, zakładki, serwetki, ciekawe wycinki z gazet i inne tego typu). Oprócz tego luzem w pudełku leżą inne prezenty dla pen pali m.in. biżuteria czy elementy ozdobne. W planach mam zakup ładnego, większego pudełka, aby zmieścić w nim jeszcze koszulki z papeteriami, mapami, ulotkami, przewodnikami itp. oraz pudełeczko z kolorowymi długopisami, taśmami, markerami, klejem, nożyczkami... :-)

A WY? 
W jaki sposób macie zorganizowane rzeczy potrzebne przy wypisywaniu pocztówek bądź przygotowywaniu listów dla penpalsów?

14 komentarzy:

  1. ja pocztówki trzymam w listowniku. niestety na razie cierpię na ich brak, muszę się wybrać na pocztę po parę pocztówek :D
    listy i pocztówki, które otrzymuje trzymam w dużych pudełeczkach po czekoladkach, monety mam w skarbonce, którą dostałam na urodziny,Spinacze również wysyłam są w pudełeczku na biurku, a jako dodatek dodaję trochę starych monet(które dała mi babcia) i do tego własnoręcznie zrobione kolczyki.
    zazwyczaj w skład zwykłego listu jak u mnie pojawia się: list, pocztówka, stare i nowe monety, kolczyki, spinacz, i.... saszetka herbaty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Herbatki też wysyłam, jestem uzależniona od nich - mam osobny stolik w pokoju na herbaty ;)

      Usuń
  2. U mnie jest lekki chaos niestety xD
    A plany dotyczące bloga oczywiście aktualne, na pewno on powstanie, jednak najwcześniej pod koniec maja, chyba, że będę umierać od nadmiaru nauki przed sesją, więc może mi się premiera przeciągnie do końca czerwca, zobaczymy ;) Ale zdecydowanie nie rezygnuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze taki problem, że nazwa, którą chcę mu nadać jest zajęta, ale tamten blog nie jest aktualizowany od 2006roku... :/

      Usuń
  3. Świetny pomysł na wpisa. :) szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam weekend po weekendzie :P jutro nie idę do pracy później idę, trzeciego wolne, czwartego praca i dopiero piaty i szósty wolne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tak piszesz o tym to sama mam ochote wyyslac te pocztowki, ale nie wiem czy zaufalam tylu osobom jesli chodzi o adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o postcrossing, myślę, że nie masz się czego obawiać ;-)

      Usuń
  6. Ja niestety nie mam żadnych planów, jednak mam wolny tydzień od razu po majówce i sądzę, że wtedy pojawią się jakieś ciekawsze zajęcia. :) Urocza pocztówka, uwielbiam je zbierać, jednak w mojej kolekcji nie mam aż tylu kartek co ty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo:-) nie pamiętam kiedy miałam aż tyle dni pod rząd wolnych ... i pewnie nie prędko będę miała :-p

      Usuń
  7. Uwielbiam pocztówki :)Wszyściutkie są schowane w szufladzie biurka :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnież ma zacząć padać (i coś mi się już zaczyna pogoda zmieniać), więc rowery odpadają... chyba, że dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 maja był u nas piękny - mam nadzieję, że pogoda nas mile zaskoczy i cały weekend taki będzie:-)

      Usuń
  9. Uwielbiam rowery, od marca jezdze po 30 km

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!