wtorek, 1 kwietnia 2014

Polska. Baranów + krótka wycieczka

Hej!:)
Jak wspominałam w poprzednim poście wczoraj miałam wyjazd służbowy do Mielca. W ciągu dnia mieliśmy dość dużo wolnego czasu, więc razem z Lukiem i dwójką znajomych odwiedziliśmy pobliskie miasta... Idealna okazja żeby pokazać pocztówkę z jednego z tagów, ponieważ przedstawia miejsce, w którym między innymi byliśmy.


A my chwilę spędziliśmy w MIELCU - stamtąd wysłałam obiecane pocztówki, obowiązkowym punktem był kebab na rynku, który polecam, naprawdę jest najlepszy jaki kiedykolwiek miałam okazję zjeść - mistrzostwo :-) a dalej...


BARANÓW SANDOMIERSKI - znajduje się tam renesansowy Zamek Rodu Leszczyńskich. Zobaczyliśmy go z zewnątrz podczas spaceru po pięknych ogrodach wokół, weszliśmy też na dziedziniec zamku - niestety, ze względu na to, że wczoraj był poniedziałek zbrojownia i muzeum były zamknięte. Niemniej jednak piękne miejsce!


TARNOBRZEG - tu zatrzymaliśmy się tylko na chwilę, byliśmy w centrum coś zjeść, chwila spaceru po rynku, odpoczynku w słońcu i jazda dalej. W Tarnobrzegu jest gotycki zamek, który początkowo też chcieliśmy zobaczyć, ale w końcu zrezygnowaliśmy.


SANDOMIERZ - jestem zachwycona tym miastem! Niesamowity klimat, niestety mieliśmy tam bardzo mało czasu, więc nie zdążyliśmy się nawet na dłużej zatrzymać w pewnych miejscach. Wejście za bramę i szybki spacer na drugi koniec rynku do samochodu, wystarczył żebyśmy obrali Sandomierz jako cel jednego z planowanych wyjazdów weekendowych.


Po powrocie czekało na mnie trochę nowych przesyłek - pocztówki i listy.
Dodatkowo spędziliśmy spokojny, przyjemny wieczór, wygrzaliśmy się i odpoczęliśmy w saunie, więc wczorajszy dzień uważam za bardzo udany. A dziś działam z nowymi pokładami energii :-) Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Ale ładnie tam!!moze wspólna obserwacja???zapraszam do mnie:) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na Twojego bloga, jeśli mi się spodoba na pewno zaobserwuję :)

      Usuń
  2. Byłam tam chyba tylko przejazdem, chętnie bym zwiedziła to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała okazję :)

      Usuń
  3. Szkoda, że widziałam to miasto jedynie przez szybę samochodu, wydaje się mieć wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak pisałam wcześniej byłam w Mielcu, zaś w pozostałych miejscach o których piszesz już nie. Jeżeli na Rynku jest tylko jeden kebeb to też tam byłam :) i faktycznie polecam, choć uważam że jadłam lepsze kebaby, chociażby w Przemyślu czy w Sosnowcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest tylko jeden, choć mogę się mylić, bo nie rozglądałam się nigdy za innymi - zawsze automatycznie kieruję się do tamtego :-)

      Usuń
  6. Nigdy tam nie byłam, mało podróżuje, choć od ostatnich wakacji trochę się moje podróże zwiększyły i mam nadzieje, że będę ich miała więcej.

    ps. Ty jesteś z gór, a ja jestem pół-góralką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej miejscowości (:

    OdpowiedzUsuń
  8. nie slyszalam o tej miejscowosci :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie miejsce. Zazdroszczę tego, że udało Ci się odwiedzić tyle ciekawych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby tak szybko, szybko, ale coś udało Ci się zobaczyć! O Sandomierzu już jakiś czas temu słyszałam, że piękny, ale jeszcze mnie tam nie widzieli, haha. Masz fajny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, zawitałaś w moje strony :) Moja rodzinna miejscowość leży jakieś 25 km od Tarnobrzega i 13 od Sandomierza, w stronę Stalowej Woli :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!