sobota, 19 kwietnia 2014

PhotoFancy - darmowa pocztówka z Twoich zdjęć.

Hej!
Co tam u Was? Dla mnie dzisiejszy dzień jest jednym z tych, które pozostawiają w głowie długotrwałe, pozytywne wspomnienia :) A zdjęcia, na których uwieczniam właśnie takie dni, często wykorzystuję do stworzenia pamiątkowego kolażu na PhotoFancy. Poniżej uwiecznione spotkanie z Przemkiem Saletą <klik>, który dziś zaraz po rozgrzewce z Pawłem Kołodziejem <klik>, poprowadził ciąg dalszy naszego treningu, dając mnóstwo cennych rad i motywując swoją obecnością.


O PhotoFancy <klik> pisałam już wcześniej <tutaj>. Jednak wtedy sama dopiero testowałam jak działa oferta wysłania darmowej pocztówki, którą sami możemy stworzyć z własnych zdjęć. Dziś mogę Wam szczerze polecić serwis jako sprawdzony, rzetelny i zupełnie darmowy.

Wiele szablonów i możliwości edycji swoich fotografii, pozwala na stworzenie jedynej w swoim rodzaju pocztówki, którą następnie można zamówić - na rewersie jest miejsce, aby wpisać wiadomość oraz swój (lub kogoś) adres, zamówienie potwierdzamy klikając w link wysyłany na nasz e-mail. Tak powstaje personalna pocztówka, która wysyłana jest do nas z Niemiec w ciągu max. 7 dni roboczych. Do mnie już kilka dotarło... :-)


Zachęcam do udziału w konkursie <klik> można się jeszcze zgłaszać przez 5 dni - potem rozpoczniemy drugi etap. W tym momencie zgłoszone są trzy prace, każdy ujął temat inaczej, co bardzo mi się podoba, czekam na więcej :-) Miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. fajna ta stronka i nawet nie drogie rzeczy tam mają ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie wiedziałam, ze takie coś istnieje :)
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno trafiłam na tę stronę i to całkowicie przypadkowo ;-)

      Usuń
  3. Do mnie niektórzy wysyłali pocztówki, na których widniały wykonane przez nich zdjęcia. Ale o PhotoFancy wcześniej nie słyszałam.
    Miło widzieć Cię na zdjęciach taką uśmiechniętą i zmotywowaną. Swoją drogą - super, że uczestniczyłaś w takim spotkaniu!
    Moja praca na konkurs już gotowa, niebawem wyślę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca dotarła, dziękuję za zgłoszenie :-)

      Usuń
  4. Wypróbowałam i naprawdę fajny efekt , trzymać pocztówkę z własnym zdjęciem ! Dziękuje za polecenie tej strony ! ;)

    P.S. Teraz robię takie niespodzianki znajomym ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!