piątek, 18 kwietnia 2014

Niemcy. Kolonia

Witajcie :-)
Jak Wam mija przedświąteczny czas? U mnie dziś praca, popołudniu/ wieczorem planujemy zrobić sobie wycieczkę rowerową, jeśli tylko nie będzie zbyt zimno. Jutro - wyjątkowo w sobotę - mamy trening, ponieważ naszego trenera zastąpi gość specjalny - Przemek Saleta :-) Przez weekend chciałabym też ogarnąć (czyt. naprawić) skaner, żeby w końcu zaktualizować album swap i nie tylko.


Powyższą pocztówkę otrzymałam z Niemiec. Wnioskując po tym, co nadawca napisał w swoim profilu na PC, zdjęcie to zrobił sam w mieście, w którym mieszka - Kolonii. Kartka jest naprawdę świetnej jakości, co więcej- bardzo mi się podoba. Co do treści zamieszczonej na rewersie: Haraldernst (nick nadawcy z PC) wspomniał o lokalnym rodzaju piwa, co mnie, jako że jestem smakoszem w szczególności zaciekawiło. I rzeczywiście z Kolonii wywodzi się gatunek jasnego piwa Kolsh, który jest chroniony przez Unię Europejską oznaczeniem geograficznym. To lekkie, orzeźwiające piwo, na rynku dostępne jest w ponad 30 markach, a możliwość posługiwania się nazwą Kolsh określa Konwencja Kolońska.

Kochani życzę Wam wszystkim  
radosnych, ciepłych i słonecznych świąt :-)!

Przypominam również i zachęcam do udziału w konkursie <klik> oraz zapraszam do śledzenia fanpage bloga <klik>. Już niebawem przedstawię Wam mój nowy pomysł na cykl postów, połączony z tworzeniem pewnej grupy linków, oparty na współpracy z Wami. Ale o tym w jednym z kolejnych postów :) A żeby pozostać w kolorystycznej synchronizacji, na koniec zdjęcie z wczorajszej wysyłki kolejnych kartek i listu do penpalki. 3majcie się!!!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Co do autografu, jesli tylko nie jest to dla Ciebie żaden problem to byłabym bardzo wdzięczna, bo jego autografu jeszcze nie mam :)
    Gratuluję kolejnej pocztówki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam autografu dla Ciebie - po treningu rozmawialiśmy na ringu, robiliśmy wspólne zdjęcia, niestety nikt nie miał długopisu, ołówka, kredki - nic.. :( a ja, głupek, nie pomyślałam żeby zabrać cokolwiek piszącego ze sobą... Jednak P. Przemek wychodząc powiedział, że jeszcze się wszyscy na treningu spotkamy, a wtedy na pewno już nie popełnię takiej gafy ;-)

      Usuń
  2. I Tobie również życzę wesołych świąt wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna pocztówka ! :D
    Wesołych świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O to widzę ciekawy będzie ten trening ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff. Był ciekawy ale też nadzwyczaj wyczerpujący :-)

      Usuń
  5. Widzę, że masz naprawdę ciekawą kolekcję pocztówek z różnych stron świata :) Też jestem maniaczką kartek, kocham dostawać nowe z ciekawych zakątków, nierzadko takich, w których nie miałam przyjemności być, kocham też wysyłać kartki do innych :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych Świąt!
    www.takamojaparanoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość kartek mam z miejsc, w których nie byłam i być może nigdy nie będę :-) A co do wysyłania to czasami wydaje mi się, że wypisywanie pocztówek sprawia mi więcej radości niż ich otrzymywanie hehe ;-)
      Dziękuję i wzajemnie radosnych świąt!

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!