wtorek, 15 kwietnia 2014

Niemcy, Bad Oeynhausen i rude myśli.

Hej!
Kurhaus (Kaiser's Palace) to imponujący, barokowy pałac znajdujący się w parku uzdrowiskowym w miejscowości Bad Oeynhausen w Niemczech. W 1845 roku odkryto tam gorące źródła, dziś Kurpark to kompleks SPA termalnego, a na terenie parku pełnego pięknych, kolorowych kwiatów znajduje się także teatr.



Urokliwa pocztówka, a ja ją uwielbiam za tą wiewiórę. Luk mówi mi czasami per Wiewióro, tylko mój rudy wydaje mi się mało rudy. Chcę więcej rudego, ale też nie chcę traktować pasm farbą do włosów - taki mam dylemat, czy nie da się w jakiś bardziej naturalny sposób mocniej zrudzieć? Dziewczyny, może coś doradzicie? ;-) Pomijając propozycję "mieszaj bigos głową"... W niedzielę w Zakopanym Luk kupił dwa piwa regionalne - sobie śliwkowe, mi na chmielu amerykańskim. Jakież były nasze miny, gdy przyjrzeliśmy się mojej butelce, easy joy! O proszę:


Zapraszam do udziału w konkursie <klik> 

13 komentarzy:

  1. ja tam siebie nie widze w rudym xD nie mam pojecia co zrobic zeby zrudzialy wlosy, moze poczytaj trochę na wizazu? tam sa czesto skuteczne porady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie - grzebanie po takich portalach to nie dla mnie ;-)

      Usuń
  2. Powiem Ci, że ja też jestem rudzielcem :p choć mój naturalny kolor to chyba kasztan :) Mi się Twój kolor bardzo podoba i sama bym taki chciała mieć. Farbowałam już kilkoma farbami i zawsze wychodzi mi ciemniejszy kolor niż u innych osób farbujących tą samą farbą :/ W tamtym tygodniu profesjonalnie farbowała mi fryzjerka, ale i tak nie mam takiego koloru jaki oczekiwałam. Dowiedziałam się, że musiałabym najpierw włosy rozjaśnić, następnie farbować, ale że mam włosy kręcone, dlatego też nie jest ten zabieg u mnie wskazany :(
    Używałam kiedyś szamponu z Joanny do włosów rudych, niby po nim kolor ma być żywszy, ale ja niestety nie widziała żadnej różnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęciaa! . Super post!.
    Zapraszam do mnie,jak ci się spodoba zaobserwuj, a ja się zrewanżuję ! :)
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień rudości masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka, natomiast co do koloru, to ja nie farbuję włosów. Wolę naturalne, ale czasami w żartach mężowi mówię, że zafarbuję się na rudo, bo wiem, że on tego koloru nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nie przepadam za farbowaniem, więc szukam alternatywy ;) Mój z kolei uwielbia rudy, zresztą tak jak ja :-)

      Usuń
  6. Super pocztówka :)
    Rude są fajne ^^
    Ja mam pofarbowane teraz na orzechowo, zrobione na blond i jeszcze zielene pasemka xD tęcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde!:-) Sama nie farbowałam pasm tak, żeby były różnokolorowe ale zawsze mi się to podobało :-)

      Usuń
  7. Urocza pocztówka -idealna w moim guście.. Zazdroszcze! ;)
    Ładny masz ten rudy ;-) lepiej nie kombinować bo może wyjść gorzej niż by się chciało..

    a ja się zastanawiam co do konkursu bo nie wiem czy podołam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania swoich sił, na pewno coś wymyślisz, tym bardziej, że w interpretacji tematu jak też wyborze formy pozostawiona jest duża dowolność :-)

      Usuń
  8. Piękna pocztówka, aż chciałoby się tam być! :)
    Mało rudy? Kolor włosów masz idealny. Zawsze chciałam być rudzielcem, chociaż chyba bym się nie odważyła przefarbować, na mojej głowie nigdy nie wiadomo, co wyjdzie :D Jedyny naturalny sposób na rude włosy jaki znam to henna. Poza lekką zmianą koloru odżywia włosy i nadaje im objętości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!