czwartek, 10 kwietnia 2014

Konkurs !!!

Hej!

Obiecałam zorganizowanie konkursu i właśnie nadszedł czas, aby podać Wam szczegóły. Otóż, tak jak wspomniałam w jednym z wcześniejszych postów, większość konkursów na moim blogu organizowałam na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" lub losowania szczęśliwcy spośród osób, które wyraziły na to chęć. Tym razem będzie inaczej - przygotowałam dla Was zadanie konkursowe, którym będzie wykonanie pracy, tematycznie powiązanej z pocztówkową pasją.



1. Kto może wziąć udział w konkursie?
Zapraszam osoby, które mają aktywne konto google - nie przyjmuję zgłoszeń anonimowych. Będzie mi miło, jeśli biorąc udział w konkursie jednocześnie dołączysz do obserwatorów bloga oraz polubisz fanpage <klik>, jednak nie jest to warunkiem uczestnictwa. Obowiązkowe za to jest zamieszczenie powyższego banerka (podlinkowanego do tego posta) u siebie na blogu i/lub udostępnienie informacji o konkursie na facebooku.

2. Jakie jest zadanie konkursowe?
Zadaniem jest wykonanie pracy i wysłanie jej do mnie w formie pliku graficznego. Może to być zdjęcie/mix zdjęć/rysunek/kolaż/komiks/projekt itp. tematycznie powiązany z postcrossingiem. Interpretację pozostawiam Wam licząc na Waszą pomysłowość i kreatywność.

Praca konkursowa może np. przedstawiać pocztówki, listy, koperty, znaczki, pocztę, skrzynki pocztowe, zdziwionego listonosza, paczki, gadżety postcrossera, papeterie, pocztówkowe kolekcje, Wasze zbiory, wyjątkowe egzemplarze, czynności związane z wypisywaniem / ozdabianiem pocztówek, Wasze miejsce "postcrosserskiej pracy", projekty kopert/y "art-mail" - możliwości jest naprawdę bardzo dużo. Od Was zależy co i w jaki sposób pokażecie - ograniczeń nie ma :-)

3. Jak przebiegał będzie konkurs?
Od dziś tj. 10-04-2014 do 24-04-2014 macie czas na zapisanie się oraz zrobienie i wysłanie swojej pracy do mnie na maila. Myślę, że dwa tygodnie to wystarczająco dużo czasu. Po upłynięciu tego terminu, na blogu pojawi się galeria Waszych prac, tym samym rozpocznie się drugi etap konkursu czyli głosowanie. Szczegóły tego, jak będzie ono przebiegało pojawią się po zakończeniu 1go etapu.

4. Jak się zgłosić?
Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie to w komentarzu pod tym postem zostaw swoje zgłoszenie w następującej formie:
imię/ nick:
• e-mail:
• adres bloga:
• podlinkowany baner zamieściłam/łem:
Po zapisaniu się na listę uczestników masz czas do 24-04-2014 na przygotowanie pracy, którą zgłosisz do konkursu. Gdy będzie gotowa, wyślij ją w załączniku na maila: wiolkatee@gmail.com w tytule wpisując "Konkurs-zgłoszenie". W treści wiadomości proszę powtórzyć informacje ze zgłoszenia w komentarzu (imię, e-mail, adres bloga, link do miejsca gdzie zamieszczony został baner konkursowy).

5. Najwyższy czas przejść do nagród :-)
Zwycięzca, którego praca w głosowaniu zbierze największą ilość głosów, otrzyma:

• książkę "Pocztówki prosto z serca" 
wraz z ważkowym spinaczem, który może służyć jako zakładka

• zestaw 10 ozdobnych kopert 
wraz z podwójnymi arkuszami papieru

• 3 zestawy pocztówek: 
8 przedstawiających plakaty kinowe kilku filmów / bajek
9 bardzo kolorowych, pstrokatych malunków
5 ze scenami z książek o Jaroszku (czy ktoś Go jeszcze pamięta?! :O...)

6. Kilka ważnych informacji na koniec

• w zgłoszeniu proszę o podanie adresu bloga, ale możesz wziąć udział nawet jeśli go nie posiadasz. Jednak w takim przypadku podaj proszę jakiś inny namiar na siebie: nick z PC, konto instagram, adres strony www lub chociaż napisz kilka zdań o sobie - po to, abyś nie był całkowicie anonimowy.

• deklaruję wysyłkę nagrody jedynie na terenie naszego kraju. Nie znaczy to jednak, że nie możesz wziąć udziału w konkursie jeśli przebywasz aktualnie za granicami Polski. Za Twoją zgodą, w razie wygranej wyślę nagrodę do innej osoby, której polski adres mi przekażesz. Może to być ktoś z rodziny / przyjaciel / znajomy / skrytka pocztowa.

• zgłaszając zdjęcie lub skan pracy do tego konkursu oświadczasz, że jest Twojego autorstwa lub Twoją własnością, jednocześnie wyrażasz zgodę na publikację nadesłanych materiałów na moim blogu w etapie głosowania. W żaden inny sposób nie będę wykorzystywała ani upubliczniała zdjęć, jednak nie odpowiadam za ich bezprawne wykorzystanie przez osoby trzecie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY:-)!!!
To pierwszy tego typu konkurs, który organizuję.
Starałam się, aby wszystko było jasne i zrozumiałe.
Jeśli jednak pojawią się jakieś wątpliwości bądź pytania, proszę śmiało pisać.

PS. Mam nadzieję, że tak się nie stanie, jednakże zastrzegam sobie prawo do nieodbycia się drugiego etapu tj. publikacji galerii i głosowania, tym samym do rozstrzygnięcia konkursu, jeżeli liczba osób biorących udział będzie mniejsza niż 3.

11 komentarzy:

  1. Na prawdę ciekawy konkurs! Chętnie wezmę udział ;)
    • imię/ nick: Lenka ^^
    • e-mail: magda.niska@interia.pl
    • adres bloga: http://mydreamlucky.blogspot.com/
    • podlinkowany baner zamieściłam/łem: http://mydreamlucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie chodziło o sparing na żużlu, ale ja jedynie w roli kibica ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że wezm udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu proszę zamieść pełne zgłoszenie w formie:

      • imię/ nick:
      • e-mail:
      • adres bloga:
      • podlinkowany baner zamieściłam/łem:

      To konieczne, abym dodała Cię do listy uczestników :-)

      Usuń
    2. będzie będzie zgłoszenie, na razie tylko zgłosiłam się pro forma :)
      w weekend postaram się coś stworzyć i od razu zalinkuję do Ciebie

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł z konkursem. Z wielką chęcią spróbuję coś wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. imię:Eliza
    www.eliza-zdybel.blogspot.com
    eliza.zdybel@gmail.com
    i za momencik wstawię baner na swojego fp, link podeślę wraz z pracą :D

    Szkoda że dajesz rozdanie poprzez głosowanie, wydaje mi się że lepiej by było, gdybyś sama wybrała zwycięzcę, ale to twój wybór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/pages/Hand-Made-PhotographyBlog/319308674837274 tu udostępniłam.. hmm pracę podeślę z drugiego e-maila, swojego prywatnego, ponieważ tu go nie chcę podawać, żeby potem spamu na poczcie nie mieć ^^

      Usuń
    2. Długo myślałam nad formą wybrania zwycięzcy, ostatecznie stwierdziłam, że z dwojga złego głosowanie jest mniejszym złem. Mój wybór mógłby być odebrany jako niesprawiedliwy - wiadomo, gusta są różne, a tym bardziej nie chciałabym żeby ktoś pomyślał, że decyzja jest ukierunkowana innymi aspektami np. tym, że znam czy koresponduję z jakąś osobą, która brałaby udział. A tak to decyzję pozostawiam bezstronnym osobom :-)

      Usuń
  6. Wspaniałe nagrody, naprawdę i zadanie konkursowe - również ciekawe. Trzeba się trochę pogłowić, aby wymyślić coś kreatywnego i oryginalnego!
    Zgłaszam się!
    Sara, czyli Sawatka
    sara.watrak@wp.pl
    www.sawatka.blogspot.com
    Podlinkowany baner zamieściłam na: www.sawatka.blogspot.com z prawej strony bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już: na blogu zamieściłam post (ze zgłoszoną grafiką) i banerek.

    Kasiu
    czarrymarrykp małpa gmail.com
    www.czarrymarry.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!