poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Finlandia. Łabędzie

Cześć :)
Jak Wam minął weekend? U mnie grillowo - zarówno sobotni, jak i niedzielny wieczór spędziliśmy ze znajomymi piekąc kiełbaski :-) Wiosna sprzyja takim kameralnym imprezom. Noce są cieplejsze, a w stawach w parku zdrojowym pojawiły się uwielbiane przeze mnie łabędzie...


Uroczy łabędź dotarł do mnie także z Finlandii. Pocztówka ta jest resendem. Po raz pierwszy przytrafiło mi się, że ktoś wysłał do mnie ponownie kartkę, choć sama wysłałam już 3 resendy pocztówek, które miały status expired - dwie z nich szczęśliwie dotarły w końcu do adresatów.


A dziś na blogu małe święto - właśnie powstaje 50 post! Pomyślałam, że to doskonała okazja, żeby ogłosić konkurs. Co prawda było ich już na blogu wiele, ale zazwyczaj do wygrania była jedna pocztówka. Teraz szykuję większą nagrodę dla zwycięzcy, od wczoraj jestem w trakcie jej kompletowania, ale z kolei nie będzie tak łatwo jak do tej pory, ponieważ dla chętnych wymyśliłam zadanie do wykonania (całkiem przyjemne;)), a zwycięzcę wybiorą internauci w drodze głosowania. To taka mała zapowiedź a szczegóły już niebawem.

Jak zwykle dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
Świadomość, że ktoś czyta bloga jest dla mnie niezłym motywatorem :-)

16 komentarzy:

  1. łabędzie są piękne <3 nie mogę się doczekać konkursu !! :D
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pocztówka :)
    W takim razie już nie mogę się doczekać konkursu! No i gratuluję 50. posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pocztówka :) Gratuluję, 50 postów to już dużo :D
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, świetna pocztówka ♥
    Czekam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już gotowy :) teraz ja czekam na jedną przesyłkę, żeby skompletować zestaw dla zwycięzcy ;-)

      Usuń
  6. gratuluję z okazji 50 posta! :D + łabędzie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna pocztówka, w sumie nie pomyślałam o tym, aby wysłać kartkę jeszcze raz, gdy jedna zaginęła.... a to dość logiczne i co ważne - uprzejme i życzliwe.
    czekam na konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!