środa, 9 kwietnia 2014

Blogowy fanpage!

Hej :-) Zdecydowałam się na założenie fanpage bloga na facebooku. Zapraszam Was do polubienia strony:


A co ciekawego na fanpage? Codzienne świeżutkie informacje na temat bloga, zawartości mojej skrzynki pocztowej, migawki, pomysły, ciekawostki, pocztówkowe inspiracje, swapy, internetowe znaleziska i wszystko co każdego postcrossera (i nie tylko) może zainteresować. No i oczywiście konkursy!

Jeśli również masz swój fanpage - zostaw koniecznie adres w komentarzu!:-)

16 komentarzy:

  1. Fajnie :) Ja już od jakiegoś czasu myślałam o założeniu fanpage bloga, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. Może kiedyś w końcu uda mi się to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się długo do tego zabierałam, w końcu się udało :)

      Usuń
  2. Też się czasem zastanawiam czy by nie złożyć fanpage'a bloga ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam i jak na razie nie planuje ;p Twój już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ,że założyłaś fanpage ;)
    Już polubiłam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście lubię! :) Życzę dużo lajków, chociaż jestem zdania, że lajki na FB to nic, ważniejsze jest, kto rzeczywiście czyta bloga. Ale fanpage przydaje się w jego promowaniu ;)
    mój fanpage: https://www.facebook.com/sawatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, lajki nie odzwierciedlają zainteresowania blogiem, a na pewno nie precyzyjnie :-) ja fanpage założyłam dla urozmaicenia i trochę też z ciekawości. Czasami też coś znajdę, zobaczę, zrobię zdjęcie, coś czym chciałabym się podzielić z czytelnikami, ale jest to na tyle drobna rzecz, że nie poświęcę jej posta - wtedy fb jest doskonałym miejscem, żeby takie rzeczy wrzucać :-)

      Usuń
  6. o jak milusio , już biegnę polubić ! :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Ja chyba nigdy nie odwaze sie zalozyc wlasnego fanpage'a xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak jeszcze niedawno myślałam :-)

      Usuń
  8. Przymierzam się do założenia,ale jeszcze nie wiem ;P
    Oczywiście polubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie łączę Fejsa z blogiem ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!