środa, 16 kwietnia 2014

Białoruś - sporty zimowe

Hej :-)
Dziś pokażę Wam świetną pocztówkę od Niki (blog Niki - klik) z Białorusi. Przypomniałam sobie o zimie, której praktycznie nie było i moje wypady na snowboard podsumowałam w tym sezonie drastyczną liczbą 3... No cóż, mam nadzieję, że kolejna zima będzie bardziej obfita w śnieg ;) Nadawczyni kartki dodatkowo zamieściła naklejkę z rysiami na jej awersie ♥



Generalnie, jeśli chodzi o sporty zimowe, dla mnie istnieje tylko snowboard, jednak nie jest to moja ulubiona dyscyplina. Są dwie inne, które mi towarzyszą przez cały rok, bez względu na sezon czy pogodę. O bieganiu już pisałam wiele razy, drugi sport to boks. No i basen, który odwiedzam regularnie, ale pływanie nie jest dla mnie wysiłkiem, prędzej sposobem na zrelaksowanie się i rozluźnienie ciała po całym dniu :-) A Wy? Jaki sport lubicie najbardziej?


Przypominam o konkursie <klik> i zapraszam do wzięcia udziału w nim. Dwie prace już zostały do mnie nadesłane, na pozostałe czekam jeszcze przez 8 dni. Oczywiście w każdej chwili, do ostatniego dnia można dołączyć!

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

12 komentarzy:

  1. Początkowo pomyślałam,że to arkusik ze znaczkami, fajna ta pocztówka :D
    Ja również uwielbiam snowboard, jednak w tej zimie nie miałam okazji, by pojeździć przez brak śniegu :( A poza sezonem zimowym nie mam jednego sportu, na którym się skupiam. Co chwila próbuję czegoś nowego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak z daleka zobaczyłam ją też pomyślałam, że ktoś zrobił kolaż ze znaczków :-)

      Usuń
  2. nigdy nie byłam w Białorusi ale jakoś mnie tam nie "ciągnie" ;)
    PS widzę że lubisz bardzo sport:)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też Białoruś póki co nie jest na liście Państw, które w pierwszej kolejności chciałabym zobaczyć... O tak, sport bardzo lubię :-)

      Usuń
  3. Łaał, boks? To silna kobietka z Ciebie musi być ;) ja jeśli chodzi o sport to rower (ale nie w zimie!) i pływanie, chociaż z ruchu i tak najbardziej lubię po prostu długie spacery :) a zimowych sportów nie uprawiam żadnych.
    mojej mamie też pierwsze części Harry'ego podobały się najbardziej, kolejne są według niej mroczne...
    Genialna pocztówka, taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rowerze przestałam jeździć, kiedy mój staruch się zupełnie rozsypał...i od kilku lat nie kupiłam nowego, ale chyba czas o tym pomyśleć, bo zawsze lubiłam długie wycieczki rowerowe ;) A jeśli chodzi o boks, to wcale nie trzeba być silnym w takim stereotypowym pojęciu - siłę w boksie definiuje technika, precyzja, szybkość reakcji, umiejętność skupienia się, koordynacja ruchów i dużo innych elementów, które każdy może wytrenować :)

      Usuń
  4. Wspaniałe znaczki , choć mi do zimy nie tęskno :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szczególnie nie tęsknię za zimą, ale jak już nadchodzi to zdecydowanie wolę żeby była pełna śniegu zamiast taka nijaka jak poprzednia...:) Dziękuję i nawzajem miłego dnia :-)

      Usuń
  5. Niestety nie uprawiam żadnego sportu, bo zdrówko na to niezbyt pozwala. Kiedyś bardzo dużo jeździłam na nartach i na rowerze, nawet biegałam i brałam udział w zawodach wygrywając. Teraz jednak moje preferencje się nieco zmieniły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, ja sie ograniczam tylko do cwiczen i roweru :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko, ale aż - każda forma ruchu jest dobra:)!

      Usuń
  7. A mi zima w 100% odpowiadała ;) W Gdańsku mieliśmy jakiś czas śnieg, cała reszta była ciepła, więc idealnie.
    A moim ulubionym sportem jest chyba strzelectwo i koszykówka :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!