piątek, 28 marca 2014

Szwajcaria. Stein am Rhein

Hej!
Wczoraj otrzymałam tylko jedną pocztówkę, a na niej widok na szwajcarskie miasteczko Stein am Rhein. Jest to miasto, które przez turystów uznawane jest za niezwykle urokliwe, ze względu na zachowane do tej pory średniowieczne uliczki i budynki nierzadko pokryte freskami.


Pocztówka jest wydrukowana w bardzo słabej jakości, zarówno jeśli chodzi o ostrość, jak i kolory. Trochę ją podrasowałam zanim dodałam na bloga, bo mimo wszystko widok jest bardzo ładny. Osoba, która mi ją wysłała jest na PC dość "specyficzna". Zresztą sami możecie zobaczyć TUTAJ. Pusty profil, zero preferencji i monotonna galeria wysłanych kartek. Zaskoczył mnie za to rewers pocztówki - pozytywnie :-) Pomimo, że zawsze najbardziej cieszą mnie kartki wypisane po brzegi, ta i tak spowodowała szeroki uśmiech na mojej twarzy :-)


W ostatnich dniach skupiłam się na odpisywaniu na listy penpalsów i kilku tagach z oficjalnego forum, więc odpuściłam wysyłanie offów. A wczoraj zauważyłam, że mam już 6 wolnych slotów, zatem czeka mnie wieczorne losowanie :) A! I jeszcze jedno - w poniedziałek służbowo wyjeżdżam w nocy do Mielca i będę miała tam cały dzień wolny. Kto chce pocztówkę zakupioną i wysłaną z tego miasta? Wyślę do dwóch pierwszych osób, które zgłoszą chęć w komentarzu.

Witam nową obserwatorkę i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)
Udanego dnia!

21 komentarzy:

  1. ja chcę kartkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o maila z adresem na wiolkatee@gmail.com :-)

      Usuń
    2. Niestety, nie dostałam Anonimie od Ciebie wiadomości z adresem i nie miałam jak wysłać do Ciebie pocztówki z wyjazdu.

      Usuń
  2. ja poproszę kartkę z Mielca
    joannas93@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysyłam do Ciebie wiadomość :-)

      Usuń
  3. Piękna kartka, a znaczki jeszcze piękniejsze :D Widzę tam znaczek niemiecki, dlatego zastanawiam się skąd kartka została wysłana z Niemiec czy ze Szwajcarii?
    A co do Mielca jestem chętna, bo jeszcze nie mam karteczki z tego miasta :/ choć byłam tam kilka razy. Ostatnio nawet w jednym z kiosków w Rynku chciałam kupić pocztówki, ale pani nie potrafiła mi wytłumaczyć gdzie jest jakaś księgarnia :(
    Życzę miłej wyprawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie konto na pc jest szwajcarskie, ID CH-..., widok z pocztówki też ze Szwajcarii, a wysyłka z Niemiec. U nas w Polsce też wywijają takie numery, żeby taniej wysłać pocztówki, no ale cóż ;-)

      Miały być dwie pierwsze osoby, ale wyślę trzy :-) mam nadzieję, że znajdę jakieś ładne pocztówki, będę miała cały dzień wolny więc istnieje duża szansa na to :D

      Usuń
    2. Jak pisałam posta powyżej, nie było żadnych komentarzy, a jak opublikowałam okazało się, że są już dwa. Dlatego troszkę się zasmuciłam, bo spóźniłam się o minutę-dwie:/ a tu taka miła niespodzianka :) Bardzo dziękuję :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodobała :)

      Usuń
  5. Świetna ta kartka ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kartka,przedstawia cudowny krajobraz! :-)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki od Sheinside? to dla mnie bardzo ważne
    http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    (poinformuj proszę w komentarzu jak klikniesz,aby brać udział w losowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuurcze, szkoda ze nie weszlam tu wczesniej, bo moja kolekcja pocztowek jest strasznie uboga :c :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej na bloga, mam manię wysyłania pocztówek więc takie akcje pojawiają się często ;-)

      Usuń
  8. "Wczoraj otrzymałam tylko jedną pocztówkę"... a ja przez cały tydzień miałam pustą skrzynkę :(
    A co powiesz na swapa z tą pocztówką z Mielca? Bo na pierwsze 2 komentarze się niezałapałam, a jednak fajnie byłoby czymś skrzynkę nakarmic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie wchodziłam na bloga już w niedzielę przed wyjazdem, a szkoda, bo chętnie bym się wymieniła...

      Usuń
    2. Spoko, wymienimy się następnym razem ;)

      Usuń
  9. świetna kartka :) mam ciocię w szwajcari więc będe mogła podziwiać takie kartki :)
    jakby ci została jakas wolna kartka to mozesz wysłać :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!