środa, 26 marca 2014

Rysiowe zdobycze

Hej :-)
Jak wiecie uwielbiam rysie, czasami wydaje mi się, że mam bzika na ich punkcie. Dzisiaj Pan Donosiciel dał mi całą stertę przesyłek - kilka pocztówek, list od penpalki, kwietniowy magazyn "Bieganie", zamówioną książkę, mały zakup z allegro i list od Naczelnika Urzędu Skarbowego. Poza tym ostatnim same Skarby :) A moja rysiowa kolekcja wzbogaciła się o znaczek z tym zwierzakiem na kopercie CCCP, 5 dinarów z Macedonii i piękny bloczek poczty Malawi.
Oczywiście z chęcią przyjmę (oczywiście na zasadach wymiany) WSZYSTKO co z ryśkami się wiąże - pocztówki, znaczki, zdjęcia, wycinki z gazet, monety, karty telefoniczne...cokolwiek ;) Jeśli ktoś jest chętny na wymiankę proszę o maila: wiolkatee@gmail.com

A co ciekawego w ostatnim czasie znaleźliście w swoich skrzynkach?
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :-) Do tej pory nie zbierałam monet, ale co chwilę jakąś dostaję i chyba zacznę je kolekcjonować ;)

      Usuń
  2. Twoje zainteresowanie rysiami jest jak najbardziej uzasadnione, one są cudowne! Zazdroszczę tej wyjątkowej monety *o*
    U mnie w skrzynce niestety ostatnio nic nie znajduję, ale może niedługo to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niebawem coś się i w Twojej skrzynce znajdzie :-) tego Ci życzę :)

      Usuń
  3. Piękne znaczki! Trudno znaleźć coś w skrzynce skoro jej się nie ma ;) ale listonosz poprzynosił kilka ciekawych pocztówek i nie tylko. Już niedługo one i przesyłki znajdą się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tymi przesyłkami ;) czekam z niecierpliwością na posty ich dotyczące :-)

      Usuń
  4. Również lubię Rysie, biedactwa jest ich w Polsce coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. To w takim razie zapiszę sobie w moich szarych komórkach, że jak zobaczę gdzieś coś rysiowego to skojarzę z Tobą ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!