czwartek, 27 marca 2014

Polska + inspirujący cytat

Dziś wyjątkowo rozpoczynam posta zdjęciem - to fragment kartki z mojego kalendarza, który towarzyszy mi na co dzień (więcej info i możliwość zakupu takiego TUTAJ).

Mam dużo pomysłów na bloga - trochę zmian w wyglądzie, które już wprowadzam, linkownie, zakładki, dodatki, ale też plany na posty, pewną zabawę, konkurs... Nie wszystko naraz, ale powoli będę wprowadzała zmiany. Czekam też na Wasze sugestie / pomysły. Może jest coś o czym chcielibyście przeczytać, macie jakieś pytania?

Bardzo polska pocztówka jest kolejną, którą otrzymałam w ramach WOPP <klik>. Już prawie wszystkie karteczki do mnie dotarły, brakuje tylko kilka pojedynczych sztuk :-)

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobry cytat i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ten i wiele innych na każdy dzień w kalendarzu Pani Beaty jest bardzo motywujących :)

      Usuń
  2. świetne słowa na tej kartce! no i życzę realizacji blogowych planów ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tym cytatem w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, trafia do mnie jak żaden inny :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!