piątek, 21 marca 2014

Outgoing postcards

Hej!
Co tam u Was? U mnie niestety nieciekawie, pewne problemy nie pozwalają mi spokojnie działać. Mam setki myśli w głowie, nie umiem sobie poukładać pewnych rzeczy. Dobrze, że mam pracę, która wymaga ode mnie dużej kreatywności i pokładów energii, bo bym zwariowała gdybym została sam na sam ze swoimi myślami. Oddaję się więc w pełni obowiązkom i staram się nie nabijać głowy negatywnymi myślami, a co będzie dalej to czas pokaże... Wczoraj wypisałam, a dziś wysłałam kolejną partię pocztówek - to też jest dla mnie jakąś odskocznią od problemów :-)



Dobrze, że przynajmniej pogoda dopisuje. Mam nadzieję, że w weekend nie wykręci takiego numeru jak tydzień temu i będę mogła w przyjemnych warunkach połazić po górach. Góry mnie uspokajają, kocham je ♥ Gdzieś w sercu mam cichą nadzieję, że ten w ten weekend pewną sprawę wyjaśnię i dokonam (oby słusznego) wyboru, który wcale nie będzie łatwy... A na zdjęciu ja i moja brudna szyba w aucie, na placu, zwanym bazą, gdzie na weekend parkują moi Chłopcy :)

Dziękuję Wam za komentarze i za to, że jesteście :-) Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Super ciekawe pocztówki.Pozdrawiam miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jaka fajna Pipi Pończoszanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet znajomi do mnie mówią Pipi :-P

      Usuń
  3. Pogoda dopiszę!! ;) sama bym wybrała się na taki spacer po górach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, czasami bywają takie cięższe momenty, ja w trudnych chwilach również staram się czymś zajmować, znaleźć coś do roboty.
    Dzisiaj pogoda była piękna, oby weekend był taki sam. Chociaż ja i tak siedzę w domu i oszczędzam nogę do poniedziałku.
    Śliczna pocztówka z delfinami!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma co zaprzątać głowy smutnymi myślami, trzeba cieszyć się z tego co jest :)
    spójrz za okno, robi się cieplej na serduszku gdy widzi się takie piękne słonce <3
    twój wybór na pewno będzie słuszny :)
    trzymam za ciebie kciuki buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się smucić :) szkoda czasu na to!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog. ✨✨✨✨
    Poklikasz w linki pod ubraniami choies? To dla mnie bardzo ważne.
    rin-day.blogspot.com/2014/03/wielki-powrot-miszcza-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę gdzieś dorwać te lekkoatletyczne znaczki! I trzymam kciuki żeby wszystko Ci się poukładało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki zeby wszystko wrocilo do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzisz z problemami :/ Fajne kartki :)

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeej :) dziękuję za krasnoluda ^^ mój pierwszy do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :-) To ja dziękuję nim za wspaniałą niespodziankę :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!