czwartek, 6 marca 2014

Niemcy, Quedlinburg - UNESCO

Witajcie:)! Co tam u Was? Ja już wyzdrowiałam i jednocześnie wróciłam do pracy, po trzech dniach już miałam dość siedzenia w domu - co jak co, ale nic nie robienie to chyba najbardziej męcząca rzecz, dlatego jestem cała w skowronkach i pełna energii :-)

Jak się miewają Wasze skrzynki? Po trzech dniach nieobecności w pracy czekało na mnie 8 nowych pocztówek - pięć swapów, jeden off i dwie kartki zrobione z moich własnych zdjęć od PhotoFancy. Poniżej śliczna pocztówka od mojej nowej pan-palki z Niemiec. Przedstawia Wzgórze Zamkowe w Quedlinburgu - obiekt ten został wpisany na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO.

Witam nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie komentarze - to bardzo motywuje do dalszego pisania! 
A już niebawem szykuję dla Was kolejny konkurs :-)

10 komentarzy:

  1. Piękna ta pocztówka :) Zimowe klimaty ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka! ;)
    Wymarzona do mojej kolekcji. ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh to naprawde mile:) sama sie zastanawiam nad postcrossingiem!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahających się jak zwykle zachęcam do postcrossingu! ;-)

      Usuń
  4. Super dziękuję Ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka piękna! A co do siedzenia w domu, na dłuższą metę to oszaleć można :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, dużo tego :O

    tak już jest zębami, niestety ;____;

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!