sobota, 8 marca 2014

List z Białorusi

Hej:-) Jakie macie plany na weekend? Ja właśnie przyjechałam do pracy - lubię soboty, bo mogę pracować kiedy i ile chcę. W ogóle lubię swoją pracę i nie zamieniłabym jej na żadną inną, choć ciągle myślę, żeby zająć się jeszcze jedną rzeczą, która będzie dodatkowym źródłem dochodu, ale to na razie tylko koncepcja, którą muszę rozwinąć, wtedy napiszę o tym więcej :)

Wczoraj dostałam list od penpalki z Biełorusi. Poznałam ją na oficjalnym forum PC i dopiero zaczynamy korespondencję. Z ciekawością otwierałam dużą kopertę a w niej znalazłam ... kolejną! Zobaczcie jak pomysłowo zapakowany list i kilka drobiazgów
A w środku list, kilka pocztówek (moją faworytką jest oczywiście kartka z SYRNIKAMI i przepisem na nie♥), magnes (mój pierwszy z innego kraju) oraz czekoladka, którą razem z Ł. zjedliśmy wczoraj po kolacji na deser :-)

19 komentarzy:

  1. Super pomysł na kopertę z mapy !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby to koperta z mapy? Świetnie wygląda! Myślę, że wielu osobom by się spodobała, bo często miłośnicy pocztówek, to także wielbiciele podróży czy też geografii :)
    Te syrniki to takie coś podobnego troszkę do racuchów chyba. Jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Ania miała świetny pomysł na tą kopertę, który sama pewnie wykorzystam ;-)

      Usuń
  3. Dobrze, że lubisz swoją pracę! Ja w przyszłości też chciałabym pracować z pasją. Myślę, że to to uszczęśliwia człowieka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie gdybym miała robić coś czego nie lubię - praca, która nie sprawiałaby mi przyjemności chyba bardzo by mnie męczyła ;)

      Usuń
  4. Koperty z map są najlepsze :) I ta ilość znaczków :-)
    Na początku przeczytałam "serniki", ale coś mi obrazek nie pasował :P To jakiś rodzaj racuchów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta koperta z mapy jest zrobiona! ;) naprawdę pomysł idealny ;)
    a magnes przydał by mi się w mojej kolekcji;) bo niestety nie mam tego kraju ;)
    Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie zbierałam magnesów, więc jest to mój pierwszy :) Być może też zacznę je kolekcjonować :-)

      Usuń
    2. Ja od dość dawna zbieram magnesy ;) a u Ciebie pewnie nie na jednym się skończy ;)

      Usuń
  6. Koperta świetna! Zawartośc bardzo ciekawa, uwielbiam zbierać magensy z każdego nowego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesuu, ta koperta z motywem mapy świata jest niesamowita! *o*
    Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? Oczywiście jeśli chcesz :))
    https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy ja już Cię dawno zaobserwowałam :*

      Usuń
  8. genialne jest takie pisanie z kimś z innego kraju :))
    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna mapowa koperta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialne, aż szkoda otwierać! :"D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam TAKIE koperty <3 mapy, mapy, mapy! Nie ważne, co przedstawiają, ale są świetne :) Widziałam też takie pocztówki z np. wyciętym sercem z mapy albo trójkątem, też wyglądają pomysłowo i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!