środa, 19 marca 2014

List od pen-pala z Hiszpanii.

Hej!
Dziś mój listonosz trochę się nadźwigał... :-) Dotarło do mnie kilka pocztówek, zamówiona papeteria, której poświęcę osobny post i list od Pen-pala z Hiszpanii. Juana poznałam na oficjalnym forum PC, to pierwszy list, który od niego dostałam.


Juan wraz z listem przysłał mi dwa zdjęcia, na ich rewersie opisał co przedstawiają :-) Na pierwszym zdjęciu widać jeden z najpopularniejszych placów w środkowej Hiszpanii - Plac w Valledolid. Drugie zdjęcie przedstawia centrum miasta Guadalajry - miejsce, gdzie młodzi ludzie spotykają się w weekendy. Automatycznie na myśl przyszło mi do głowy, że może to być odpowiednik polskiego "Adasia" na rynku w Krakowie ;-)
 

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje!:)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Uwielbiam listy od znajomych z zagranicy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie pokazałam żadnej kartki... Wystarczyłoby przeczytać te kilka zdań, które napisałam w poście.

      Usuń
  3. Nice cards ^^ Also I like the stamps!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, Hiszpania jest naprawdę magicznym miejscem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, potrzeba 3000, a studniówkę miałam w swojej szkole ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!