piątek, 14 marca 2014

Jaworki Homole + szybki konkurs

Hej:)
Co tam u Was? Pogoda coraz lepsza, co sprzyja przechadzkom górskim. Moim zdecydowanie ulubionym miejscem wycieczek są Pieniny, a dokładniej Jaworki >KLIK< i Wąwóz Homole >KLIK<. Mam nadzieję, że już w ten weekend uda mi się tam pojechać - kocham te szlaki! Oby tylko pogoda dopisała :-) A może słyszeliście o bardzo popularnej sośnie na Sokolicy >KLIK<?

8 marca w Rytrze odbyło się rozdanie nagród w plebiscycie Gazety Krakowskiej na najlepszą Stację Narciarską Małopolski. Na Jaworkach kilka lat temu powstała Arena Narciarska, latem zaś można pojeździć po stoku na monster-rollerach. I właśnie ten kompleks zajął w swojej kategorii 3 miejsce. Podczas imprezy w Rytrze zdobyłam kilka pocztówek MAŁOPOLSKA ZIMĄ. Jedną z nich wyślę do osoby, która pierwsza w komentarzu wyrazi chęć jej otrzymania! Kto chce? ;-)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz :-) podeślij mi proszę swój adres na maila: wiolkatee@gmail.com

      Usuń
    2. właśnie wysłałam adres:)

      Usuń
    3. Dostałam wiadomość :-) Karteczka poleci najpóźniej w poniedziałek, gratuluje! a pozostałych zachęcam do czujnego śledzenia bloga - takie i inne konkursy pojawiały się już wcześniej i będą pojawiać się na blogu nadal :)

      Usuń
  2. prawie wszystkie wakacje gdy byłam mała spędzałam w Krościenku nad Dunajcem
    piękne okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię te miejsca i okolice:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie góry to raczej zimą, na narty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam dziś kartkę z Reksiem od Ciebie, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z tymi kartkami :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię góry, ale niekoniecznie po nich chodzić!

    OdpowiedzUsuń
  8. sosna na Sokolicy to chyba jeden z najbardziej rozpoznawalnych punktów Pienin :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!