środa, 12 marca 2014

INDIE, Hyderabad, Uniwersytet Osmania

Hej!
Wczoraj listonosz nie przyniósł mi żadnej kartki ani listu, pokażę więc pocztówkę z Indii, którą otrzymałam jeszcze w zeszłym roku.

Hyderabad w południowych Indiach zamieszkuje blisko 7 milionów ludzi! Na pocztówce Uniwersytet Osmania - jeden z trzech w tym mieście, najstarszy. Radość podwójna, gdyż jest to moja pierwsza pocztówka z tego kraju.


Dziękuję za wszystkie komentarze! :-) 
Szykuję dla Was małą niespodziankę, szczegóły już niebawem na blogu.

18 komentarzy:

  1. A moja pierwsza (i zarazem jedyna) pocztówka z Indii przedstawia jelonka :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja z Kazachstanu... ;-) Jelonek wśród wysokich traw - ale lubię ją :)

      Usuń
  2. Ja pocztówkę z Indii otrzymałam jako jedną z pierwszych :-) Ale moja nie dorównuje "fajnością", ta jest świetna :-) !

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tej niespodzianki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jeszcze nie posiadam w swojej kolekcji Indii ;)
    oo też jestem ciekawa niespodzianki ;)

    P.S- jeśli chodzi o te forum PC. to trzeba tam założyć konto rozumiem? żebym mogła napisać do kogo kolwiek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musisz założyć konto i po zalogowaniu masz możliwość wysyłania prywatnych wiadomości. Gdybyś potrzebowała pomocy to śmiało pisz - ja sama to forum ogarnęłam niedawno, a też się przymierzałam do tego długo ;-)

      Usuń
  5. Chciałabym kiedyś tam poleciec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, niespodzianki, lubię, lubię, hihih :)
    Moja jedyna pocztówka kupiona w Indiach przyszła... z Ukrainy xd od tłumaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka na prawdę cudowna. ;)
    Zazdroszczę, bo sama jeszcze nie mam Indii w kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze pocztwoki *.*
    Indie to wspanialy kraj, fascynujaca kultura, przepyszne jedzenie, niesamowite krajobrazy ;)
    Ah..rozmazylam sie ;))


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Moge liczyc na kikniecie w linki Sheinside w najnowszym poscie? :) to dla mnie bardzo wazne ;* odwdziecze sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka. Indie to ciekawy kraj :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!