wtorek, 11 marca 2014

Czechy - Krecik

Hej!
Kto z nas nie oglądał KRECIKA w dzieciństwie? Ten film animowany powstał w 1956 roku, a jego twórcą był Zdenek Miler. Jest to czeska bajka i właśnie z tego kraju przywędrowała do mnie ta oto pocztówka.


Ostatnio biorę udział w wielu tagach nie tylko pocztówkowych, a także znalazłam nowych penpalsów, przez co dostaję nie tylko same kartki, ale też listy i coraz bardziej podoba mi się ta forma korespondencji :-) Oczywiście nie zrezygnuję z offów ani wymian samymi pocztówkami, ale troszkę zmniejszę ilość wysyłanych na rzecz listów i paczek.

A jak się miewają Wasze skrzynki pocztowe?

16 komentarzy:

  1. oj produkcja czechosłowacka :) uwielbiam Krecika i jego ahjo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację początkowo była to produkcja czechosłowacka, później czeska :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Krecika! To bajka mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Uwielbiałam krecika jak byłam mała !
    Też zbieram pocztówki, ale zazwyczaj kupuję je sama jak jestem w jakimś miejscu.. jeszcze nie próbowałam postcrossingu.. :) Muszę kiedyś spróbować.. Bo są miejsca do których prawdopodobnie nigdy nie pojadę, a bardzo chciałabym mieć stamtąd pocztówkę ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Postcrossing stwarza mnóstwo możliwości i daje dużo radości! :-)

      Usuń
  4. haha ogladalam i jeszcze pamietam rumcajsa chyba to tez czeskie bylo i makowa panienke :)
    zbieram kliki w choies moze pomozesz bardzo bym prosila wystarczy jeden :* jesli to nie problem dla ciebie <3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/ciuszki-ze-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Rumcajsa też pamiętam, nawet pocztówkę z tej bajki też posiadam w kolekcji - to były bajki! Nie to co teraz ;-)

      Usuń
  5. świetny post!
    W wolnej chwili zapraszam na bloga, mam nadzieję, iż ci się spodoba - skomentujesz, zaobserwujesz? ;)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja jedna z wielu ulubiona bajka z dzieciństwa!! ;)

    Ja nie mogę ogarnąć tego forum PC.. jak już se kogoś znajdę z kim chciała bym pisać.. to nie wiem gdzie to na tym forum napisać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula w tym temacie http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=71 masz posty osób, które poszukują penpali - jeśli wybierzesz osobę, z którą chcesz pisać wyślij jej "U2U" - to prywatna wiadomość. Możesz też sama dodać post, że poszukujesz penpali i czekać na wiadomość od innych :-)

      Usuń
  7. Ojej, jaki przeuroczy Krecik :) Ja nadal mam gdzieś kasety z tą bajką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przechowuję do dziś kasety wideo z Muminkami :-)

      Usuń
  8. ojej krecik ♥ lubiłam tą bajkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze z nadzieją czekałam na kartki z Czech, bo ogromnie marzyły mi się pocztówki z dziełami Alphonsa Muchy. Nie doczekałam sie więc chyba muszę załapać się na swapa. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!