środa, 5 marca 2014

ART MAIL - inspiracje

Witajcie :-) Dopadło mnie choróbsko, od niedzieli leżę w łóżku - zatoki, ból głowy, dreszcze, masakra...Chyba są to skutki naszego genialnego pomysłu, żeby otworzyć sezon grillowy. I wszystko byłoby super, gdyby nie to, że grill się przeciągnął do rana, a w nocy mimo wszystko było dość zimno i trochę przemarzłam ;) Ale powoli wracam do żywych, jutro już mam zamiar iść do pracy, tam pewnie czekają na mnie nowe przesyłki, ponieważ listonosz całą korespondencję przynosi mi do biura. A dziś nadrabiam zaległości w listach i kartkach, jutro wszystko wysyłam, więc jeśli ktoś czeka na pocztówkę/ list ode mnie, może się spodziewać niebawem przesyłki w skrzynce :-)

Ostatnio coraz częściej dostaję listy w pięknie i pomysłowo ozdobionych kopertach, sama też przykładam większą wagę do estetyki nie tylko listów, ale też właśnie kopert, w których je wysyłam. A Wy? Lubicie oryginalnie zapakowane listy i paczki? Jakie macie pomysły na ozdabianie tych, które sami wysyłacie? Pozostawiam Was z garścią kopertowych inspiracji...




/wszystkie zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki google/

10 komentarzy:

  1. Dużo zdrówka życzę *** !!!
    A koperty rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, przyda się, bo choroba mnie wpędza w depresję ;)

      Usuń
  2. Te koperty wyglądają jak małe dzieła sztuki! Jak zaczęłam przeglądać blogi pocztówkowe, to zauważyłam, że mnóstwo osób przykłada do ozdoby kopert i listów dużą wagę, więc sama też zaczęłam to robić. Na pewno miło jest otrzymać przesyłkę, która jeszcze przed otwarciem prezentuje się uroczo. :)
    Zdrówka życzę! Mnie też męczyły zatoki ostatnio, ale nałykałam się trochę lekarstw, poleżałam w łóżku i już lepiej jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ładnie prezentujący się list jeszcze przed otwarciem i zobaczeniem zawartości wywołuje uśmiech na twarzy :-) Ja jak nigdy nie jadłam żadnych tabletek, poza magnezem, wczoraj też już nie wytrzymałam i nafaszerowałam się lekami...no i przeszło mi :)

      Usuń
  3. Czasami zdarza sie ze to istne arcydzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, teraz pogoda jest bardzo zwodnicza. Wszyscy chcieliby już wiosnę, więc łatwo o chorobę.

    Koperty są świetne, ale nie chcę się zastanawiać ile czasu potrzeba na zrobienie takiej. W moim przypadku to by był co najmniej tydzień :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że kiedyś też otrzymam takie kopertowe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!