wtorek, 18 marca 2014

Anglia. Devon

Hej!
Co tam u Was? Wyjazd weekendowy niestety nie wypalił nam przez pogodę... Akurat na te dwa dni musiało lać i sypnąć śniegiem. Od poniedziałku powrót do pracy, a wraz z nim powrót fajnej pogody. I jak tu się nie wkurzyć ;)

Poniższą kartkę otrzymałam z postcrossingu.
DEVON to czwarte pod względem wielkości hrabstwo w Anglii położone na Półwyspie Kornwalijskim, ze stolicą w Exeter. Walorami turystycznymi na terenie hrabstwa są dwa Parki Narodowe Dartmoor i Exmoor oraz wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO fragment wybrzeża Jurassic Coast.

8 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać do Angli :-)

    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba, to zaobserwuj, proszę :-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wyjazd do Anglii planowałam, ale muszę go przełożyć :) Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się pojechać :-)

      Usuń
  2. Całkiem ciekawa kartka :) Nigdy chyba nie słyszałam o takim miejscu w Anglii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest wielka zaleta postcrossingu - możemy się dowiedzieć o wielu miejscach, o których bez pocztówek pewnie nigdy nawet nie poczytalibyśmy ;-)

      Usuń
  3. Niestety z planami zawsze tak jest,jak coś sie juz zaplanuje to pogoda te plany musi zepsuć..
    świetna kartka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, często się tak zdarza. Mam nadzieję, że w ten weekend wyjazd już się uda - zapowiadają ładną pogodę :-)

      Usuń
  4. Do Anglii mnie jakoś nie ciągnie (:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!