wtorek, 4 lutego 2014

Sent letters and postcards

Hej:) Przez ostatni czas napływają do mnie nadal kartki z WOŚP, nadal czekam na OFFy, które jakby się zacięły, może dlatego, że mam różnicę pomiędzy wysłanymi a otrzymanymi na plus.

Kilka dni nic nie pisałam, ponieważ jestem w trakcie przeprowadzki, przez co mam ograniczony czas jak również dostęp do internetu. Mam nadzieję, że do końca tygodnia wszystko ogarniemy i wrócę do regularnego dodawania postów.

Wczoraj znalazłam trochę wolnego czasu wieczorem i dziś do skrzynki wpadły dwa OFFy - do Niemiec i USA, swap do Polski, oraz dwa listy do pen-pali z Białorusi i Hiszpanii. Koperty już zaklejone więc nie pokażę zawartości ale są w nich listy, pocztówki (w jednym cała seria Reksia oraz Bolek i Lolek) oraz herbatki. Wczoraj dostałam też maila od Dziewczyny z Hong Kongu z prośbą o adres - chce mi wysłać list i trochę słodkości - nie mogę się doczekać tej paczuszki :)

KONKURS  nadal trwa - zapraszam.
Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :*

15 komentarzy:

  1. Takie wysyłanie i otrzymywanie pocztówek, musi być fajne :) Chyba też zacznę się "bawić" w wysyłanie pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam. Tylko UWAŻAJ - ta "zabawa" uzależnia ;-)

      Usuń
    2. Mi wymowa nawet nawet idzie ;) Tony nie są takie złe, idzie ogarnąć. Polecam "chiński 600 fiszek trening od podstaw" ;) tam też jest wszystko ponagrywane na płytce. Cóż, powodzenia w chińskim i Zàijiàn ;)

      Usuń
    3. Właśnie dwa dni temu zamówiłam fiszki z płytką, chociaż generalnie zwolenniczką fiszek nie jestem, mam nadzieję, że w przypadku tego języka okażą się pomocne i przydatne :-)

      Usuń
  2. Sama chciałabym otrzymać taką przesyłkę z Hong Kongu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam znalezienie pan-pali chętnych na wymianę paczuszek na ogólnoświatowym forum postcrossingu, jest mnóstwo osób chętnych na swapy, nie tylko pocztówkowe :-)

      Usuń
  3. Ja mam masę pocztówek i listów , uwielbiam to robić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam chyba 2-3 pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam !
    Zostałaś nominowana na moim blogu : http://bassia29.blogspot.com/
    do nagrody Liebster Blog Award. Szczegóły zabawy znajdziesz w tym temacie
    -->LBA Zapraszam do wzięcia udziału ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sprawa :))
    no szkoda, że uciekł, może niedługo wpadnie ci następny? tym bardziej teraz, gdy idzie wiosna i kotki się rodzą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się przeprowadzam w inne miejsce i zauważyłam, że pod budynkiem jest kilka kotów i mają swoją...budę!:-) Póki co przymierzamy się z moim Ł. do wzięcia jakiegoś psiaka, poza tym już aranżujemy akwarium dla potworka - dwa zwierzaki już mnie uszczęśliwią :)

      Usuń
  7. Świetna sprawa z tymi wysyłaniem listów itp;) będe musiała się przekonać;) ale chyba trochę się boje że mój język nie jest na tyle dobry..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie jest perfekcyjny, ale takie pisanie listów i ich czytanie jest świetną praktyką - musisz trochę popracować ze słownikiem itp. i po jakimś czasie zauważasz dużą poprawę :) Poza tym większość osób, z którymi koresponduje też nie piszą biegle - na wzajem wyłapujemy u siebie błędy i się poprawiamy, to dużo daje. Nie ma się czego bać - próbuj!:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!