czwartek, 27 lutego 2014

Wyniki konkursu "111 offów"

Witajcie Kochani! Wczoraj listonosz przyniósł mi dwa offy - po ich zarejestrowaniu liczba wysłanych i otrzymanych oficjalnych pocztówek wyglądała tak:
W związku z tym najwyższy czas zakończyć konkurs "111 offów". Przygotowałam karteczki z Waszymi nickami i adresami blogów, poskładałam, wymieszałam, wrzuciłam do litrowego kufla na piwo, po czym przekazałam go koledze, który porządnie nim wstrząsnął i wylosował zwycięzcę, a raczej zwyciężczynię :-) Karteczka poleci do...
Ale to jeszcze nie koniec! Ponieważ jednego dnia przyszły dwa offy, które dobiły do wyczekiwanych trzech jedynek, mało tego - zrównała się liczba pocztówek wysłanych i otrzymanych, świętujemy podwójnie! :) Drugą wylosowaną osobą jest...
GRATULUJE DZIEWCZYNY! Adres Karoliny mam (masz szczęście w moich konkursach;)) a Ciebie Shire proszę wyślij mi swój na e-mail: wiolkatee@gmail.com. Zgodnie z zasadami konkursu polecą do Was bajkowe pocztówki :-) Wszystkim dziękuję za udział w konkursie, a już niebawem na blogu kolejny - serdecznie zapraszam!

10 komentarzy:

  1. Ale fajnie! Coś mam ostatnio szczęście do wygrywania pocztówek :P Zaraz wyślę email :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje <3

    sali-pno.blogspot.com
    klikniesz w SHEINSIDE? Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie z OASAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, faktycznie mam dużo szczęścia w Twoich konkurach :) Dziękuję, dobry losie :D !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!