poniedziałek, 17 lutego 2014

No rules, just run!

Pogoda nastraja, motywuje, dodaje energii, aż chce się żyć i nie przestawać biegać...baaa, można nawet rzec latać! :-) Zachwycam się nowymi trasami, znalazłam parę ciekawych, bardzo przyjemnych miejsc, w które pewnie nigdy bym nie trafiła gdyby nie bieganie. Jedyny mój koszmar to buty, które po przebieżkach wyglądają tak:
No więc wracam i zaczyna się czyszczenie, płukanie, pranie, później kotłownia i schnijcie moje Skarby, a ja tymczasem ogarnę ten błotnisty syf dookoła zlewu, który zrobiłam, żeby mi Luk głowy nie urwał jak zobaczy ten sajgon ;-)

W weekend nadrobiłam zaległości - wykorzystałam wszystkie wolne sloty, wypisałam OFFy, nagrody pocztówkowe z konkursów, napisałam trzy listy do pen-pali - pół dnia mi to zajęło... Jutro wszystko wyślę, dziś niestety praca, trening i jeszcze kino więc na pocztę nie zdążę. Wczoraj w Biedronce trafiłam na arkusze z naklejkami, wzięłam kilka z myślą o pen-palach, którzy je wręcz uwielbiają. Jeśli ktoś z Was chciałby sobie je kupić są po 1,99 pln, mnóstwo różnych wzorów.

23 komentarze:

  1. Też chciałabym przyswoić sobie bieganie. ♥
    Urocze naklejki.
    Zapraszam do mnie. Mogłabyś poklikać w linki? Byłabym wdzięczna.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią dla chcącego nic trudnego, bo chcieć znaczy móc :-) wystarczy zacząć :-)

      Usuń
  2. Też ostatnio kupiłam te naklejki żeby mieć co naklejać na pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś próbowałam biegać, ale jakoś mi to nie leży. A co do naklejek to one są hitem biedronki ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, poszłam na drugi dzień i już ich nie było, a chciałam dokupić jeszcze trochę innych arkuszy...

      Usuń
  4. Uwielbiam takie naklejki ^^ Kiedyś je zbierałam, miałam z 10 albumów xD

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sobotę kupowałam naklejki w Biedronce i jak zobaczyłam jaki jest wybór, to nie wiedziałam co wziąć. Wzięłam kilka i w domu zauważyłam, że zapomniałam o słonikach :( ale to nic. Jeszcze podejdę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukuję podobnych bucików, ale niekoniecznie do biegania tylko po prostu do sporu ,a nie chcę wydawać nie wiadomo ile na free run nike, chociaż są piękne, bo szkoda by mi by było ich hahah (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie trzeba wydać na takie buty nie wiadomo ile - ja trafiłam je na promocji w galerii za 109 pln :-) Wystarczy poszukać, porozglądać się i zawsze jakaś okazja się trafi.

      Usuń
  7. Widać że każdy zaopatrzył się w naklejki z biedronki;) fakt wybór był ogromny.. nie wiedziąc na co się zdecydować wzięłam 6 arkuszy,ale pewnie jeszcze do kupię ;) bo nigdy nie wiadomo kiedy nastepna okazja będzie;)
    A jakoś na dniach ma być taśma dekoracyjna w biedronce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie na te taśmy muszę też polować :) naklejki zniknęły w jeden dzień, z taśmami może być to samo...

      Usuń
  8. chyba musze sie wybrac do biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te naklejki są przeurocze :D U mnie w Biedronce niestety ich nie ma, podobnie w 4 pobliskich. No cóż, wyruszyłam po naklejki, wróciłam z teczką z przegródkami na pocztówki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teczki przegapiłam, a chciałam jedną na papeterie, arkusze z naklejkami itp.

      Usuń
  10. Super, że biegasz, a naklejki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie szykuję się na kupno czegoś do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no naklejki podbiły moje serce! Muszę je sobie kupić do ozdabiania pocztówek! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chciała mieć taki zapał do sportu!
    Fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam pare zestawów tych naklejek, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam te naklejki są genialne i nie drogie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!