sobota, 1 lutego 2014

Moomin's & recipe card, Finlandia

Cześć :-) Jak się miewają Wasze skrzynki? Do mnie, prosto z Finlandii przywędrował ostatnio BOBEK! Co jak co, ale wyczekiwałam Go od zawsze, bo to moja ulubiona postać z Muminków. W dodatku na pocztówce znajduje się przepis na waniliowe babeczki - uwielbiam gotować, ale pieczenie nigdy nie było moją mocną stroną, niemniej jednak na pewno spróbuję je zrobić :-)



Sobota mija mi bardzo spokojnie - odpoczywam po imprezie urodzinowej mojego Ł. Umówiłam się dziś na kilka nowych SWAPów, więc zaraz zabieram się za pisanie listów. W poniedziałek zrobię zakupy i skompletuję listy i paczuszki dla pen-palsów. A co u Was? Jak Wam mija weekend?

Zapraszam do KONKURSU, który nadal trwa :-)

14 komentarzy:

  1. Bobek przyleciał do ciebie z przepisem :D A znaczek przepiękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nie lubiłam muminków :P Za to znaczek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. weekend ok, piękna pogda :) Też lubię muminki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, nie dość że piękna to jeszcze funkcjonalna :)

    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O uwielbiam muminki! Pozazdrościć listu, aż z Finlandii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pocztówka, ale na list z Finlandii też czekam, mam nadzieje że niebawem dojdzie ;-)

      Usuń
  6. Też kiedyś działałam w PostCrossing :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo fajna pocztówka :) Ja jestem zalogowana na stronie postcrossing i od czasu do czasu wysyłam pocztówki :) Sama dostałam między innymi np. z Chin :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocztówka z przepisem? Super!
    Gratuluję zdobycia takiego CUDA!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka !
    Bardzo lubię muminki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!