środa, 5 lutego 2014

Kot z Tajwanu

Dziś pokażę Wam jedną z pocztówek od mojego pierwszego pen-pala. Christopher mieszka w Tajwanie, wysłałam do niego jednego z pierwszych moich offów a on napisał mi wiadomość, że mam cudowne pismo, jestem bardzo sympatyczna i prosi o adres bo chce mi wysłać TYC. Po otrzymaniu pocztówki od niego, ja wysłałam mu kolejną, on mi, ja jemu, aż przeliśmy do pisania listów i wysyłania sobie prezentów. Oto jedna z licznych kartek, którą bardzo lubię... :-)

Wielu z postcrosserów uwielbia pocztówki z kotami - jest to jakiś trend, moda, który  w tym środowisku panuje. Ja ubóstwiam RYSIE, pozostałe koty jakoś nie powodują u mnie palpitacji serca, aczkolwiek ta akurat kartka bardzo mi się podoba :-)

A jakie są Wasze ulubione tematy pocztówkowe? 
Co na kartkach najbardziej lubicie?

Nadal możecie się zgłaszać do KONKURSU <klik>

8 komentarzy:

  1. Koty, jak koty. Mogą być, ale wielce za nimi nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja podobnie mam z rysiami, koty lubię jako zwierzęta, na pocztówkach niekoniecznie ;) Za to pandy, żyrafy, motyle - te zwierzątka (i owady :P) jak najbardziej i jeszcze turbiny wiatrowe, balony, sławne obrazy, wschody słońca, mapy... i jeszcze hello kitty i postacie z anime i... gotochi. Albo jeszcze coś "chemicznego". No i widoczki, miasta, ludzie i jeszcze... i... i... ehh uwielbiam pocztówki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe również dla mnie określenie preferencji :-D

      Usuń
  3. Ja przyznam, że za motywem kotów nie przepadam, chociaż są też wyjątki. Uwielbiam za to pocztówki z sowami, pandami i wersją dziką kotów (lwy, tygrysy, rysie, żbiki). Poza tym wszelkie azjatyckie klimaty (gotochi, gejsze, architektura) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojaaa! ten kot zpocztówki jest podobny do mojego Stefana (kota) *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie lubię z kotami,a to dlatego że nie lubie kotów;]
    ale za to lubię widok na miasto,góry,morze,architektura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za pocztówkami z kotami, wolę jakieś dzikie zwierzęta, które zamieszkują kraj, z którego dotarła do mnie pocztówka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!