wtorek, 25 lutego 2014

Gdzie kupić pocztówki - Muzeum Sportu i Turystyki

Witajcie :-) Wczoraj otworzyłam paczuszkę z kolejnymi pocztówkami zamówionymi w sklepie internetowym. W związku z tym zamieszczam kolejny post z serii "gdzie kupić pocztówki". Kolejne będę dodawać po następnych zrealizowanych zakupach, aby nie polecać w ciemno nie sprawdzonych sklepów. Tym razem kupiłam kartki w sklepie online Muzeum Sportu i Turystyki >KLIK<.


O ZAMÓWIENIU: Oferta sklepu co prawda nie jest bardzo obszerna, jednak dla mnie to skarbnica :-) Zamówiłam trzy pakiety: "Piłka nożna w sztuce polskiej", "Polski plakat olimpijski" i "Piłka nożna na wesoło". Zamówienie złożyłam popołudniu, w tym samym dniu dokonałam przelewu. Kolejnego dnia rano otrzymałam maila z wiadomością o realizacji zamówienia - to był piątek. W poniedziałek pocztówki były u mnie, starannie zapakowane, dotarły w stanie idealnym. Zawartość mnie nie zawiodła, jakość kartek również jest bez zastrzeżeń.

CENA: Kilka pojedynczych pocztówek na stronie znajdziemy w cenie 1 złoty. Ja zamawiałam jedynie pakiety - cena jednego to 4 lub 5 złotych, w zestawie znajduje się 9 lub 10 pocztówek (w zależności od pakietu) zatem jest naprawdę tanio. Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki, który po złożeniu zamówienia jest ustalany indywidualnie.


6 komentarzy:

  1. świetny klimat tych pocztówek! fajnie wyglądałyby w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyglądałoby to ciekawie..:) Te jednak polecą wszystkie w świat ;-)

      Usuń
  2. świetne dla miłośników sportu! fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówki z piłkarzami pewnie spodobałyby się mojemu tacie, jest fanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał pocztówki naprawdę opłaca się tam kupować *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to póki chyba najtańszy sklep detaliczny z pocztówkami jaki znalazłam, szkoda tylko, że oferta jest bardzo skromna...

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!