poniedziałek, 24 lutego 2014

Francja - street dance, Wieża Eiffla

I mamy kolejną kartkę, która dotarła do mnie w ramach wygranej aukcji dla WOŚP. Pocztówka z Francji zdecydowanie należy do moich ulubionych - uwielbiam wszelkiego rodzaju sztukę uliczną, sama długo tańczyłam breakdance, więc tym bardziej kartka ta jest mi bliska. I jeszcze znaczki - wisienka na torcie, nie mogłam się napatrzyć i nacieszyć <3


A na postcrossingu przestój z offami. W drodze mam 11 pocztówek, od kilkunastu dni żadna oficjalna kartka do mnie nie dotarła, w związku z tym nadal trwa KONKURS - zapraszam do wzięcia udziału, czekamy na 111 otrzymaną w ramach postcrossingu pocztówkę :-)

14 komentarzy:

  1. Kartka świetna, ale znaczki jeszcze świetniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zgadzam się - moje dwie ulubione dyscypliny sportowe to biegi i boks, nadawczyni trafiła 100% prosto w moje serce tymi znaczkami :-) Tylko stempelka nie mają :0

      Usuń
  2. U mnie również przestój, ale w drugą stronę :(. Ale gdybym miała taki wysyp cudownych kartek jak Ty, to na pewno by mi smutno nie było :D. Gratuluję raz jeszcze wspaniałego gestu, myślę że zdecydowanie było warto :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie było warto :-) Już mam chrapkę na przyszłoroczną aukcję, ale chyba odpuszczę, żeby tym razem ktoś inny miał tyle radochy :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog:) Obserwuj za obserwuj? Czekam na odpowiedź na moim blogu
    nataliasejestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś zwiedzić Paryż, ogólnie pojechać do Francji ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo takk kartka jest świetna!!
    też marzy mi się Paryż! ;) może kiedyś będę w tym miejscu i pstryknę sobie fotkę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana tą pocztówką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka ;)
    tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!