piątek, 14 lutego 2014

Darmowa indywidualna pocztówka od PhotoFancy

Hej :-) Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu, jest ona spowodowana przeprowadzką i ograniczonym dostępem do internetu.. Niestety potrwa to jeszcze co najmniej tydzień. Tym samym nie mam możliwości skanowania pocztówek, zatem notki się nie pojawiają. Ale już niedługo :)

Dziś trafiłam na stronę www.photofancy.pl, na której każdy może stworzyć kolaż z własnych zdjęć lub po prostu jedną z fotek troszkę zedytować - jest mnóstwo opcji i szablonów. Po zrobieniu własnego zdjęcia można zamówić je ZA DARMO w formie pocztówki. Ja zrobiłam kolaż z trzech zdjęć - małą pamiątkę z dnia kiedy robiłam swój pierwszy tatuaż. Wygląda to tak:


Zachęcam do tworzenia i zamawiania własnych pocztówek - wypełniamy formularz, wpisując swój adres i treść, która będzie z tyłu nadrukowana. Strona deklaruje wysłanie pocztówki zupełnie za darmo w ciągu 5-7 dni roboczych. Oczywiście, póki co nie zapewniam, że pocztówka dotrze ponieważ stronka jest nie sprawdzona - czekam na swoje zamówienie. Doczytałam, że można zamawiać jedną darmową pocztówkę w ciągu dnia. Skorzystacie?:)

7 komentarzy:

  1. Czyli to jest na takiej zasadzie jak touchnote były i wszyscy szaleli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie słyszałam o touchnote, ale być może to coś podobnego. W każdym razie fajna sprawa ;-)

      Usuń
  2. Czaderskie :)
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na biznes XD
    tez tak myślałam, czy by nie wysiąść, ale byliśmy na jakimś zadupiu, gdzie ani jednej żywej duszy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się tak to skończyło, ja autostopem jeździłam często kiedy jeszcze byłam w liceum, a to było już kopę lat temu, na szczęście takich przygód nie miałam :)

      Usuń
  4. Jaki tatuaż!

    A z PhotoFancy właśnie skorzystałem - ciekawe, czy kartka dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie doszły dwie, a więc oficjalnie mogę potwierdzić, że nie jest to żadna ściema :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!