czwartek, 6 lutego 2014

Bolek i Lolek + konkurs

Hej :-) Co tam u Was? Ja w ciągłym biegu, przeprowadzka, mnóstwo innych spraw do załatwienia, na wszystko brakuje mi czasu. Wczoraj z moim Ł. siedząc po basenie w saunie, zgodnie stwierdziliśmy, że dziś wieczorem zrobimy sobie od tego wszystkiego wolne i po pracy jedziemy do kina i na kolację <3 Żadnych innych spraw... A właśnie! - wciąż czekam na 111 OFFa, tak więc konkurs wciąż trwa. Ale między czasie mam dla Was małą zagadkę:
Oto miejsce mojej pracy. Czy na podstawie tego zdjęcia ktoś jest w stanie odgadnąć gdzie pracuję, co robię? Do osoby, która pierwsza zgadnie wyślę pocztówkę - niespodziankę. To wcale może nie być łatwe ;-)

A do pokazania mam świetną, starą pocztówkę z Bolkiem i Lolkiem. Na odwrocie podpisy postcrosserów - kartka została wysłana do mnie z jednego ze zlotów pasjonatów kartek :-)

14 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że bardzo ciężki orzech do zgryzienia z tym twoim miejscem pracy :D Wygląda jak typowe stanowisko osoby pracującej gdzieś w biurze jakimś urzędzie. Dobrze możesz być urzędnikiem lub inspektorem... Ja nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Podpowiem, że elementem najbardziej charakterystycznym może być wisząca nad biurkiem mapa, z którą stale współpracuję ;-)

      Usuń
  2. Hmm ja mam bardziej pracę w terenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracujesz w firmie, która ma na celu przewoźnictwo osób, albo przesyłek kurierskich. Tak mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..blisko, blisko, ale to jeszcze nie to :-)

      Usuń
    2. Hmm... masz w pracy mapę kodów pocztowych więc może... pracujesz na poczcie? :D

      Usuń
  4. Cudna pocztówka :D Nie jestem w stanie zgadnąć, co to. Może... Biuro podróży?
    Jeśli chcesz walentyneczkę, to napisz mi na maila: canterlotlady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie to nie biuro podróży, aczkolwiek też fajna byłaby taka praca ;-) Zaraz wyślę maila :-*

      Usuń
  5. super blog obserwuje i pozdrawiam :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracujesz może w firmie transportowo spedycyjnej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BRAWO!!! dokłądnie tak, jestem spedytorką w transporcie krajowym i już niebawem zagranicznym :-) Gratulacje, podeślij mi adresik na maila :-)

      Usuń
  7. Jesteś może Specjalistką ds. logistyki?
    Ach, jak ja dawno nie oglądałam Bolka i Lolka.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pocztówka , hmmmm nie mam zielonego pojęcia, biurokracja jakaś? Księgowa ?

    OdpowiedzUsuń
  9. oo lubiłam bolka i lolka ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!