niedziela, 12 stycznia 2014

Wygrana aukcja WOŚP!

Hura!
Niezmiernie się cieszę :) Udało mi się wygrać aukcję, o której pisałam TUTAJ !!!
Moja radość jest podwójna, ponieważ po pierwsze pieniądze - choć to kropla w morzu - wesprą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, po drugie to połączenie przyjemnego z pożytecznym, gdyż moja kolekcja powiększy się o ponad 100 pocztówek z całego świata :-) To niesamowite móc pomóc wiążąc to ze swoim hobby.

MINI KONKURS
W napływie euforii postanowiłam, że spośród osób, które wyrażą na to chęć w komentarzu pod tym postem, wylosuję jedną, do której ja wyślę pocztówkę - niespodziankę. Losowanie zrobię w dniu, kiedy otrzymam pierwszą kartkę z aukcji. Kto chętny? :-)

19 komentarzy:

  1. Czyli to Ty :D GRA-TU-LA-CJE xD Ja niestety nie mogłam wziąć za bardzo udziału w aukcji, więc cieszę się, że przynajmniej internetowo "znam" kogoś, kto ją wygrał :D

    A w loterii chętnie wezmę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :) chętnie wezmę udział w losowaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJE ;-)
    Ja również udział w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przed sekundką przeczytałam na FB, że licytację wygrała postcrosserka, a teraz patrzę, że to ty tylko z innym nickiem :) GRATULUJĘ i życzę cudownych pocztówek ;)
    również jestem chętna wziąć udział w losowaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej licytacji!! Oczywiście wezmę udział w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE! A moje pocztówki przylecą nie z tak daleka bo z Gorlic;) Fajnie że wygrał aukcję ktoś z mojej nie tak dalekiej okolicy. W zeszłym roku przecież aukcję wygrał Yojek z Gorlic!
    Pozdrawiam :)
    PaulaZ87
    http://www.postcrossing.com/user/PaulaZ87

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, pamiętam zeszłoroczną edycję - też się cieszyłam, że Yojek jest prawie moim sąsiadem :-)

      Usuń
  7. o ja ja jestem chętna! :D
    gratuluję wygrania aukcji :) aż czuję przez monitor to szczęście <3 :)
    pozdrawiam cieplutko świetny blog!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje.

    Postcrosserka, biegaczka, zwyciężczyni aukcji WOŚP i j jeszcze znalazła czas napisać coś na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej ! ;D
    Super ,że Ci się udało :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygrania aukcji! Ode mnie pocztówka też poleci w ramach niej ;)
    No i chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, gratuluję! Nie mów, że kropla w morzu, każde pieniążki są ważne. W zeszłym roku byłam wolontariuszką, zebrałam niecałe 100zł, ale warto było!
    Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Gratuluję! ;)

    Również chętnie wezmę udział w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję.
    Również jestem chętna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja cie, no to super. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, Marta!
    Przyłączam się do gratulacji i cieszę się, że są takie osoby jak TY, chcące nieść pomoc innym ludziom. Teraz nasza kolej na kartki:) Swoje już wypisałam i raniutko zaniosę na pocztę, co byś w poniedziałek je dostała i tym samym zgłaszam się do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mam spóźniony zapłon ;) Również gratuluję ;)) W końcu powiązałam dwa nicki ( a nawet trzy) w jedną osobę i cieszę się, że mogę coś wysłać od siebie do Ciebie.
    Aha, oczywiście tez jestem chętna do losowania ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!