środa, 15 stycznia 2014

Rosja. Vasilyevsky Island.

Dziś pokażę piękną kartkę z Rosji. A na niej Wyspa Wasiljewska, która jest największą wyspą delty Newy. Jak najbardziej jest to miejsce warte odwiedzenia, głównie ze względu na barokowe budynki czy muzea, które można zwiedzić m.in. Muzeum Marynarki Wojennej, Muzeum Zoologiczne, Muzeum Antropologii i Etnografii. Co ciekawe pierwszy stały most przez Newę został zbudowany przez Polaka :-)



Dziś pieniądze z aukcji wpłaciłam na konto WOŚP, z tego co wiem adres mój zostanie przekazany uczestnikom jutro lub w najbliższy weekend. Tak więc początkiem kolejnego tygodnia mogę spodziewać się pierwszej kartki (lub pierwszych kartek). Wtedy też nastąpi losowanie zwycięzcy konkursu, do którego wyślę pocztówkę - niespodziankę. Do czasu kiedy otrzymam pierwszą kartkę z aukcji nadal możecie się zgłaszać TUTAJ.

A jak się miewają Wasze skrzynki?

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słysze o tej wyspie , ale jest piekna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest jedna z rzeczy, które w pocztówkach uwielbiam - można zobaczyć i dowiedzieć się o wielu miejscach, o których pewnie w życiu bym nie usłyszała :-)

      Usuń
  2. jakos mnie tam nie ciagnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! To Ty wygrałas aukcje WOŚP, szczerze mówiąc myślałam, że na cos takiego zdecyduje się jakiś starszy mężczyzna.. Tak jakoś mi utkwiło w głowie, że młode soby nie decydują sie na takie inwestycje!! Gdybym wiedziała zgłosiłabym ładniejsza kartkę, ale mam nadzieję że taka Ci się spodoba... W pn wysyłam, takze sama zobaczysz.:) Pewnie będziesz miała teraz tonę pocztówek do pokazywania!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!