sobota, 18 stycznia 2014

Polska. Żubry w Bieszczadach

Witajcie :-)
Jak Wam mija weekend? Ja właśnie zabrałam się za segregację swoich pocztówek - do tej pory leżały w pudełku, mam zamiar je poukładać państwami i zrobić album, mam nadzieję, że dzięki temu przez długi czas pozostaną w dobrym stanie :) A dziś na szybko kartka z Polski, którą dostałam już ponad rok temu i którą wprost uwielbiam (skan jest słabej jakości, na żywo pocztówka wygląda o niebo lepiej).



Rano byłam na poczcie wysłać kilka kartek i list do pen-pala, przy okazji zaopatrzyłam się w świetne znaczki z Myszką Miki. Wzięłam ich więcej na zapas, ponieważ takie cudeńka na poczcie schodzą jak świeże bułeczki - w następnym tygodniu może już ich nie być ;-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te znaczki ;-) też wzieła bym ich więcej;) w poniedziałek pójdę na pocztę to dowiem się czy są jakieś fajne;) bo jak na razie to zawsze te same mi dają:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moje ostatnio posegregowałam :) również przebywały w pudełku, ale wygrzebałam z szafy segregator i ułożyłam pocztówki w koszulki tematycznie, więc teraz wygląda to bardzo ładnie :) Świetny znaczek! Szkoda że u mnie na poczcie niemiłe panie dają mi ciągle takie same :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostawałam zawsze te same "zwykłe" znaczki, dopóki sama nie zaczęłam pytać o inne, jak widać trzeba samemu poprosić, najwyraźniej nie mają ich zbyt dużo i nie rozdają na prawo i lewo ;) chociaż teraz jak wchodzę na pocztę Panie już same szukają mi jakiś innych znaczków, pytają tylko o nominał :p

      Usuń
  3. Jak posegregujesz swoje karteczki, pokaż koniecznie! :) Chciałabym zobaczyć, jak to wychodzi w albumie, bo swoje trzymam w pudełku i mam wrażenie, że im tam smutno :c ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym tam pojechać kiedy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie zwierzeta nawet zubry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał znaczek jest cudny ,szkoda, że u mnie takich nie ma :) Ale to prawda schodzą jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście znaczki z Myszką Miki są przegenialne ;) nie myślałam, że ktoś jeszcze je zbiera ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki/banery?
    Właśnie staram się o współpracę i Twoja pomoc jest dla mnie bardzo ważna. Może wzajemna obserwacja ?
    Daj znać :)
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!