czwartek, 23 stycznia 2014

O pasji słów kilka - bieganie.

Dziś post mało postcrossingowy :-) Napiszę Wam o tym, czym tak naprawdę żyję. Numer 1 na liście zainteresowań mógłby zająć postcrossing, jednak jest coś, co po dłuższych przemyśleniach jest dla mnie w sferze samorozwoju i utrzymania dobrego humoru ważniejsze, a mianowicie:

BIEGANIE - bo to kocham i już. Bo lubię czuć ten ogień i przyjemny ból, kiedy już nie mogę, kiedy nogi odmawiają posłuszeństwa a ja siłą umysłu biegnę dalej, bo wiem, że przekraczanie granic swoich możliwości uszczęśliwi mnie jak nic i nikt. Bo lubię być w miejscach, w których bez biegania pewnie nigdy bym się nie znalazła. Bo kocham ludzi mijanych po drodze, którzy niejednokrotnie patrzą na mnie jak na wariatkę, ale zawsze odwzajemniają uśmiech. I tych, którzy też biegną i za żadne skarby nie pokażą zmęczenia kiedy się mijamy, nawet jeśli ich tętno osiąga maximum a wdech i wydech to dla nich wyczyn (ach, też tak mam). No i lubię medale :-)

 

Pozostawiam Wam krótki filmik mojego jakże uwielbianego kolegi z lat szkolnych, który przyjechał do mojego miasta, bo Krynicę kocha i właśnie tu o PASJI sobie prawił... 


A WY?
Jakie macie pasje?

14 komentarzy:

  1. o tiry ♥ ja fotografią :>

    OdpowiedzUsuń
  2. fotografia, książki, jazda na rowerze i jeszcze kilka by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś dobrze biegałem na krótkie dystanse, natomiast teraz krótki i długi dystans sprawia mi problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją pasją jest malowanie <3 Nie lubię biegać - jeden z dwóch sportów których jako jedynych szczerzę nienawidzę :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy powinien w życiu mieć jakąś pasję, ja lubię śpiewać, grać na pianinie i fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jesteś w dobrej formie;-)

    w szkole średniej też lubiałam ten sport,chodziłam na różne zawody;) a teraz jestem rozleniwiona;P

    Super że doszła;) rzecz jasna Twoja też doszła;-)
    P.S- Czekam z niecierpliwością na e-maila;)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA kocham śpiewać, uwielbiam też fotografię ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam biegać, może kiedyś spotkamy się na jakimś maratonie xd ?
    http://dailyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham biegać <3 Trasy na moim osiedlu są do tego stworzone :) Moją drugą wielką pasją jest rysowanie. I choć na ASP się nie wybieram (przyszłościowe to to niestety nie jest), to uwielbiam rysować zarówno dla siebie jak i na zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasje... No tak, o swoich mogłabym rozmawiać godzinami: Japonia, rysunek, muzyka, gitara, dredy, książki, kinematografia azjatycka i wiele więcej. Ale trzy pierwsze najważniejsze. Zdecydowanie.
    Niestety z pewnych powodów muszę odrzucać sport, mimo że naprawdę bardzo chciałabym np. tak jak Ty - biegać. Bardzo Ci zazdroszczę. Kiedyś bardzo lubiłam jazdę na nartach, mieszkam w górach pod nosem mam kilka wyciągów i... I jedyne co mogę teraz zrobić to patrzeć jak inni jeżdżą... Sporty letnie - rower, mogę zrobić to samo co z nartami.
    Podziwiam ludzi, którzy biegają. Trzeba mieć nie lada kondycję. Gdy byłam w podstawówce jeździłam na zawody i nawet wygrywałam... Wymaga to wiele wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej wolę śpiewać :D Przy bieganiu strasznie się męczę bo niestety nie mam dobrej kondycji ;) Jedynym sportem , który lubię to siatkówka .
    Zapraszam do siebie! Może wzajemna obserwacja?

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!