czwartek, 16 stycznia 2014

O kartkach hand-made.

Witajcie Kochani :-)
Dziś, o przez wiele osób nielubianych hand-made. Zaczynając, pochwalę się wprost idealnie wykonanym, pięknym hand-madem z Holandii - to pierwszy jaki dostałam i polubiłam tego typu kartki (skrzydła wiatraka, kwiaty, źdźbła trawy są precyzyjnie wycinane i naklejane warstwowo, tak że tworzą efekt 3D, nie widać tego niestety na skanie):

Chwilę później otrzymałam kawałek kartki z bloku, rozmiar dużo mniejszy niż standardowa pocztówka i brudzący kwiatek (serio:)). Myślałam, że wysłało to może jakieś dziecko,a jednak się myliłam.


A Wy? Jakie kartki hand-made otrzymaliście?
Lubicie własnoręcznie wykonane pocztówki?

16 komentarzy:

  1. Ta pierwsza zrobiona jest bardzo fajnie, sama bym taką chciała dostać. Ta druga natomiast pocztówką nie jest, więc trzeba było jej nie rejestrować. A jeśli już to zrobiłaś trzeba było wyrazić swoją opinię w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad rejestracją, ale tak jak wspomniałam, pomyślałam, że może została wysłana przez jakieś dziecko - to nawet byłoby urocze, mam strasznie wrażliwe serducho jeśli chodzi o dzieciaki :) rozczarowałam się po zarejestrowaniu i stwierdziłam, że kolejnego czegoś takiego już nie zarejestruję - na szczęście nie musiałam, bo od tej pory już nie znalazłam w skrzynce żadnej pocztówki hand-made.

      Usuń
  2. Ta pierwsza jest śliczna, co do drugiej to też pomyślałabym, że zrobiło ją baaardzo małe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga jest okropna. Ja nie lubię otrzymywać, choć sama kilka okazjonalnych zrobiłam i można je obejrzeć u mnie na blogu w zakładce Hand-made :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje prace hand-made - są bardzo ładne :-) od razu zmienia się spojrzenie na tego typu dzieła :)

      Usuń
  4. Pierwsza jest cudowna :) ja jeszcze nigdy nie dostałam pocztówki hand-made. Chociaż moja koleżanka dostała świetną pocztówkę hand-made z jej ulubionym zespołem. Ja chciałabym dostawać pocztówki hand-made ale tylko takie jak twoja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie dostałam Hand-made i mam nadzieje że nie dostanę,bo była bym bardzo zawiedziona:(

    Powiedz Ty mi jak można zrobić to co masz z lewej strony te m.in 'państwa' już dawno chciałam to zrobić,ale jakoś nie wiem jak to zrobić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula w wolnej chwili wyślę do Ciebie maila i wszystko postaram się wyjaśnić :-)

      Usuń
  6. Ja kiedyś chciałam być weterynarzem. Potem założyłam pierwszego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że nigdy nie dostanę handmade... Ciężko mi to nawet nazwać pocztówką, jeśli ktoś robi to samemu. A taki rysunek kwiatka? Litości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nei chcę dostać czego takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z wiatrakiem ładna, tak nawet nie wygląda na handamde;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak przeglądam sobie u Ciebie trochę postów do tyłu, bo jakoś dawno nie zaglądałam. Ja chyba nie mam żadnej kartki robionej ręcznie, ale uważam, że wysyłanie kawałka bloku, no... mija się z ideą i celem Postcrossingu. Bez przesady.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!