sobota, 11 stycznia 2014

Moomin's cards.

Witam:)
Lubicie MUMINKI? Bo ja uwielbiam, to zdecydowanie moja ulubiona bajka z dzieciństwa, do której jeszcze teraz, mając 24 lata czasami powracam ;-) Odkąd zaczęła się moja przygoda z postcrossingiem w mojej skrzynce wylądowały cztery muminkowe pocztówki i właśnie je chcę Wam dziś pokazać. No więc - taaa-dam!

1. Pierwszy Tata Muminka przywędrował do mnie z Finlandii już ponad rok temu. Na skanie być może tego nie widać ale jego ciało jest "pluszowe". Niezmiernie ucieszyła mnie ta pocztówka :-)


2. Kolejna kartka również przywędrowała do mnie z Finlandii, również jest to off. Mała Mi i Bobek to dwójka moich ulubionych bohaterów tej bajki, dlatego wywołała u mnie duży uśmiech.

3. Zimowa rodzina Muminków przyleciała z Rosji - jest to prywatna wymiana z bardzo sympatyczną Dziewczyną, która zresztą sama tę wymianę zaproponowała, gdy ujrzała tę pocztówkę w moich favach.


4. Ostatnią z muminkowych kartek otrzymałam trzy miesiące temu. Tak, jak pierwsze dwie - jest to off z Finlandii <3

A Wy? Macie Muminki w swojej kolekcji?
Ja czekam z niecierpliwością na więcej, ponieważ naprawdę je uwielbiam :-)
Dziękuję za Wasze komentarze i obserwacje :)

10 komentarzy:

  1. super kolekcja :) ja ma tylko jedną Muminkową pocztówkę http://widokowkiweroniki.blogspot.com/search/label/Finlandia, ale Twoje są dużo ładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to jaki świetny znaczek z Migotką :-)

      Usuń
  2. Śliczne są! Uwielbiam takie śmieszne pocztówki. W sumie trochę zaczęłam zazdrościć i może wrócę do postcrossingu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zachęcam :-) ja też miałam chwilową przerwę w postcrossingu, ale chyba już jestem uzależniona ;-p

      Usuń
  3. Ja ogólnie nie lubię rysunkowych pocztówek i nie mam ani jednej z Muminkami. Mam za to taki znaczek: http://edi-pocztowki.blogspot.com/2013/07/finlandia.html który mi się podoba :)
    Kiedyś nawet miałam przezwisko Mała Mi, ale dlaczego to trzeba byłoby się pytać Weroniki (werciarad), która dała komentarz tutaj na samym początku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, znaczki z Muminkami też kocham <3 Twój jest świetny, takiego jeszcze nie spotkałam na żadnej swojej kartce :p

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najwspanialsza jest kartka ostatnia ! Ja kocham Muminki , nie mam żadnej pocztówki z nimi ;( , mam znaczek Małej Mi i Włóczykija i obrazek go przedstawiającego. Ogólnie uwielbiam Migotkę ale bardzo cenie sobie charakter Włóczykija w Muminkach i za to go cenie ;) Mam nadzieje, że wkrótce powiększy się moja kolekcja o tak piękne kartki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawą Muminkową kolekcję posiadasz! :) Bardzo lubiłam tą bajkę, jednak najbardziej Włóczykija i Małą Mi i dlatego mam kilka kartek z Małą Mi w mojej kolekcji pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!