niedziela, 12 stycznia 2014

Moja pierwsza oficjalna pocztówka.

Dziś chcę Wam pokazać moją pierwszą oficjalną pocztówkę, którą otrzymałam w ramach postcrossingu. Może najpierw kilka słów o tym jak zaczęła się moja przygoda z tym projektem. Od zawsze lubiłam szperać w internecie w poszukiwaniu ciekawych blogów o różnej tematyce - zresztą  do tej pory to lubię :) Pewnego dnia na jednym z blogów (już niestety nie pamiętam na jakim) trafiłam na post, w którym jedna z dziewczyn pokazała piękne kartki. Wyczytałam, że otrzymała je od pewnej włoszki w ramach swapu. Zaczęłam przeszukiwać internet i tak trafiłam najpierw na oficjalne światowe forum postcrosserów, a w konsekwencji na stronę postcrossing.com Zarejestrowałam się, wypełniłam swój profil i na próbę wysłałam swoje trzy pierwsze pocztówki. Jak na szpilkach wyczekiwałam swojej pierwszej kartki, pomyślałam że fajnie byłoby gdyby przyleciała do mnie z Chin lub Japonii. Jakaż była moja radość, gdy w końcu zaglądnęłam do skrzynki i wyjęłam z niej ten oto kartonik...

Pamiętacie swoją pierwszą pocztówkę? Skąd była?
Witam nowych obserwatorów, dziękuję za komentarze - zostawiajcie adresy swoich blogów, nawet tych w żaden sposób nie związanych z postcrossingiem - na wszystkie z chęcią zajrzę.
Miłej niedzieli Kochani :)

9 komentarzy:

  1. super kartka! Miłego postcrossingu! Zazdroszcze Japoni, ja nie mam stamtąd nawet pocztówki, a chciałabym penpala!
    Piewrsza kartke dostałam chyba z taiwanu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję na stronie postcrossingu znaleźć kilka osób z Japonii, które wyraziły chęć na prywatne swapy i napisać im prywatną wiadomość z propozycją wymiany pocztówek lub listów - z pewnością znajdziesz w ten sposób jakiegoś penpala z tego kraju, powodzenia :)

      Usuń
  2. Moja pierwszą pocztówkę z postcrossingu dostałam z Anglii ;-)
    a Tobie zazdroszcze pierwszej pocztówki z tak daleka;-)

    dziękuje za odwiedzinki na moim blogu,oczywiście zapraszam częściej;**
    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją pierwszą kartkę dostałam z Rumunii :) Pamiętam jak bardzo się z niej cieszyłam! Widzę że też masz kartki z muminkami, ja również dostaję ich sporo od moich listowych koleżanek z Finlandii, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nietaktowny komentarz, zanim coś takiego napiszesz to przeczytaj post.. Plany się zmieniły, nie poszliśmy na imprezę (która zresztą była nieco rodzinna), ponieważ tak jak wyżej (kolejne zdanie) napisałam, że Dawid ostatnio źle się czuje.. Czasami warto przeczytać 4/5 zdań..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie bawie się w ten postcrossing ;P
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroszę się? Chyba nie :) Po prostu piszę tak mało, że można to uważnie przeczytać i uniknąć takich komentarzy, a piszę to, bo Dawid przeczytał Twój komentarz i zdziwił się jak można tak znikąd kogoś ocenić.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojego pierwszego offa dostałem z... Niemiec.
    Zapraszam do udziału w zabawie: http://mojepocztowkipostcrossing.blogspot.com/2014/01/wielka-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!