poniedziałek, 6 stycznia 2014

Krótko o mnie i moim świecie na początek:)

Witajcie :-)

Od dawna buszuję po różnych blogach, odkrywając coraz to ciekawsze, coraz bardziej inspirujące i motywujące miejsca w sieci. Zapragnęłam mieć takie swoje miejsce. Na bloga chyba nigdy nie jest za późno ;-)

Jestem dziewczyną z gór i kocham góry. Uwielbiam sport. Zatracam się w książkach. Staram się podróżować ile tylko mogę. Chcę uczyć się ciągle nowych rzeczy. Poznawać. Smakować. I o tym wszystkim na blogu będę wspomniała, jednak tematem przewodnim, o którym pisać będę najwięcej będzie postcrossing.


Już teraz tych, którzy nie wiedzą co to jest odsyłam na główną stronę całego projektu: postcrossing.com a ja już niedługo przybliżę Wam moje dotychczasowe zbiory i nie tylko...

9 komentarzy:

  1. też bardzo lubię postcrossing ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :)
    Od jakiegoś czasu także wymieniam się kartkami.
    Projekt postcrossing jest świetny!
    Ciekawa jestem jakie kartki udało Ci się zdobyć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że to świetna sprawa :)
      Już niebawem systematycznie będę pokazywała moje zdobycze, mam nadzieję że zaspokoję Twoją ciekawość ;-)

      Usuń
  3. Na bloga nigdy nie jest za późno. Ja za swojego zabierałam się mnóstwo razy i w końcu działam ;P Mam nadzieję, że i Tobie się uda. Chętnie obejrzę Twoje zbiory (pooocztówki \*.*/ <3 )

    Pozdrowienia i trzymam kciuki za powodzenie bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Postcrossing to jest ten projekt z wymianą kartkami, prawda? Kiedyś miałam na to chrapkę, ale niestety nie mam na to czasu. Mam tak wiele spraw...
    Widzę, że jesteśmy w jakimś stopniu podobne, też mieszkam w górach - kocham je! Również często zatracam się w książkach i uwielbiam podróżować/zwiedzać. Nauka, o ile są to rzeczy, których możemy uczyć się "namacalnie", samemu poznawać i odkrywać, bez nosa w książkach, jak najbardziej jest mi znana. :)
    No i witamy w otwartej sferze blogowej, obyś z nami została na długo :)
    Pozdrawiam serdecznie! ^_^

    P.s. Jako, że natknęłam się właśnie na weryfikację obrazkową, mogę Cię poprosić o jej usunięcie? To strasznie uprzykrza życie komentującym blogi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o ten projekt chodzi :) Niekoniecznie musisz dysponować mnóstwem wolnego czasu, aby brać w nim udział. Nie musisz przecież codziennie wysyłać kartek- ja kiedy zaczynałam pisałam np. jedną lub dwie pocztówki w tygodniu...

      Weryfikacja obrazkowa wyłączona - dziękuję za uwagę, nawet nie wiedziałam, że takowa istnieje ;-)

      Usuń
  5. życzę wytrwałości w blogowaniu, a także samych cudeniek z całego świata :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!