środa, 22 stycznia 2014

Gdzie kupić pocztówki - Galeria Jana Walczewskiego

Witajcie :-) W związku z ostatnim mailem, który dostałam z zapytaniem gdzie przez internet można kupić ładne pocztówki, postanowiłam stworzyć serię postów, w których przedstawię miejsca w sieci, gdzie możecie zamówić bardzo ładne kartki. W swoim organizerze mam listę kilkudziesięciu już takich internetowych sklepów, jednakże nie chcę podawać Wam adresów niesprawdzonych, dlatego stworzę posty poświęcone konkretnym sklepom, w których sama dokonałam zakupu. Dziś pierwszy post z tej serii, w którym polecę Wam Galerię Jana Walczewskiego >KLIK<


O ZAMÓWIENIU: Pocztówki, które zobaczycie na stronie Janka są zrobione z jego zdjęć. Możecie zamówić piękne widoki z Krakowa, Warszawy, kartki ze stadionami Euro oraz inne posegregowane tematycznie a oferta wciąż jest poszerzana - niebawem w sprzedaży pojawi się bardzo ciekawie zapowiadające się seria z kociakami. Kartki są bardzo dobrze wykonane, na grubym papierze, ich jakość jest po prostu doskonała. Poza tym zamawiacie karteczki poprzez bezpośredni kontakt z Jankiem, który jest niesamowicie sympatyczną osobą. Pocztówki dotarły do mnie po trzech dniach od napisania maila z zamówieniem, dobrze zabezpieczone, z miłą wiadomością w środku.

CENA: 1 zł za każdą pocztówkę + koszt przesyłki zgodny z cennikiem poczty. Oprócz zamówionych kartek, dostałam 3 inne jako GRATIS.


19 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam,że przez internet można kupić pocztówki :o Ja zdecydowanie wolę kupować normalnie, z miejsca gdzie pojechałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To alternatywa głównie dla osób, które tak jak ja wysyłają dużą ilość pocztówek w świat a mieszkają w małym mieście, w którym dostępne jest tylko kilka wzorów multi-widokówek... Też przywożę pocztówki z podróży, jednak zakupy przez internet ułatwiają mi wpasowanie się w preferencje odbiorców kartek :-)

      Usuń
  2. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ Great post,visit us

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czesto ogladam pocztówki na ebayu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jeszcze nie kupowałam kartek, ale na pewno sprawdzę czy są jakieś oferty godne zainteresowania :-)

      Usuń
  4. Genialny pomysł na serię postów :D Zpewnością chętnie skorzystam z Twoich rad, bo cały czas szukam nowych miejsc, gdzie mogłabym kupić pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okażą się pomocne i być może skorzystasz z oferty jakiś stron, które polecę ;)

      Usuń
  5. o właściwie zawsze szukałam kartek na allegro.. nie pomyślałam, że można je znaleźć gdzieś indziej w internecie.. super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ej serio nie miałam pojęcia o takich stronach, dzięki w sumie za info przydatne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sa takie strony? Nie wiedziałam .
    Przydatna notka :)

    ZApraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że są takie strony! Super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałąm, ze istnieje coś takiego xD Z chęcią zaraz zerknę!

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam pojęcia że można kupić przez internet pocztówki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocztówki Janka są po prostu świetne. Sam mi wysłał trochę pocztówek, ale zapas mi się kończy i pewnie będzie trzeba zamawiać następne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię pocztówki Janka Walczewskiego, tylko ubolewam, że dawno nie wydał żadnych nowości :(

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam zaglądąc na www.abcgraf.pl drukują tam pocztówki w różnych pakietach według grafiki jaką sie przesle. naprawde super polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie są te Jankowe pocztówki <3 Niedawno pojawiły się nowe, jego Kraków jest wręcz magiczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!