środa, 29 stycznia 2014

Gadżety postcrossera - oferta Biedronki

Wczoraj wpadła mi w ręce gazetka z Biedronki - już od trzeciego lutego w sieci sklepów pojawi się w ofercie kilka rzeczy, które mogą się okazać postcrosserowi przydatne, szczególnie jeśli oprócz oficjalnych pocztówek, piszecie też listy, które ozdabiacie w jakiś sposób. Będzie też kilka gadżetów, które mogą się przydać w organizacji przechowywania swoich pocztówek czy listów. Sami zobaczcie...

Arkusze naklejek dekoracyjnych za 1,99 zł
Stempelki za 6,99 zł
Oprócz tego będzie można kupić zestawy piśmiennicze za 3,99 - kolorowe długopisy, żele, zakreślacze. Dostępne też będą teczki "harmonijki", które można np. wykorzystać do przechowywania czystych papeterii, arkuszy naklejek, kopert i innych tego typu gadżetów. Tak więc myślę, że niedrogo można się zaopatrzyć w całkiem fajne i przydatne akcesoria. Skorzystacie z oferty?

Przypominam o KONKURSIE <klik> i dziękuję za wszystkie komentarze i maile :-) 
3majcie się ciepło!

20 komentarzy:

  1. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko nie znikną bo ja dostanę wypłatę dopiero 10 lutego ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w maratonie !
    Sama będe próbowac jak tylko skończe 18 lat :D

    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne naklejeczki :3
    ruskie szampany są megaa! też je co jakiś czas pijemy XD
    ale akurat to wino mój Anioł dostał w prezencie i było trzeba je wypić, bo zmarnować się nie mogło XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem ich nie przegapię, nie ma mowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na naklejki też będę polować (o ile nie zapomnę...) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli dodadzą cokolwiek do oferty, co poukłada mój bałagan w pocztówkach, kopertach, naklejkach i innych, to będę ich uwielbiać. Te stempelki są przesłodkie, może się na jeden skuszę :D A co do naklejek - wąsy i słoniki (?) muszę mieć :) Dobre chociażby na prezent dla penpalsów.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to będzie trzeba się wybrać do Stonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę tam zawitać :) kochana, bardzo dziękuję za przemiły komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie będe musiała sie wybrac do biedronki!! ;) mam nadzieje że jeszcze coś dla mnie zostanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zawsze takie rzeczy! :D

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!