niedziela, 26 stycznia 2014

Francja - Paryż

Cześć :-) Pocztówki z aukcji WOŚP codziennie znajduję w skrzynce, każda sprawia mi niesamowicie wiele radości. Do tej pory listonosz przyniósł już 39 pocztówek z Polski i 11 od zagranicznych postcrosserów, tak więc jeszcze nawet połowa do mnie nie dotarła ;) A oto pocztówka z Francji od Anne (skan jest słabej jakości, za co przepraszam)



A ja dziś mam troszkę wolnego czasu i zanim zajmę się przeprowadzką napiszę list do pen pala z Tajwanu i wylosuję oraz wypiszę kilka OFFów, bo mam aż 10 wolnych slotów.
A Wam jak mija weekend?

14 komentarzy:

  1. Kartka piękna!
    Mi weekend mija na całkach - nieoznaczone, oznaczone, niewłaściwe, zastosowania... od koloru do wyboru czy jak tam szło to powiedzonko :P Ale znalazłam też czas na wylosowanie i wypisanie 5 offów, które jutro polecą do adresatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że całkiem przyjemnie ;-) co jak co, ale matymatykę lubię prawie tak samo bardzo jak wypisywanie kartek i listów ;-)

      Usuń
  2. Cudny widok! ;) wiele bym dała żeby tam być! ;*
    mój weekend mija na lenistwie,po ciężki tygodniu w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała... :-) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spędzić choćby weekend w Paryżu :)

      Usuń
  3. Muszę się w końcu zarejestrować na na postcrossing:) Super ta kartka:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, to naprawdę świetna sprawa :-)

      Usuń
  4. Ale piękna pocztówka! Nigdy nie byłam w Paryżu, ale to jedne z miejsc z mojej (dość pokaźnej) listy podróżniczych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wzięła bym udział w tej akcji, ale jeszcze się w to nie zagłębiałam i nawet nie wiem od czego zacząć :(
    Na pewno dostawanie takich pocztówek jest bardzo miłe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna pocztówka! Ja z postcrossingu zawsze dostaję takie zwyklaczki, a ta jest cudna! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niebo, no i symbol Paryża, więc czego chcieć więcej? :) W sumie to nie mam jeszcze żadnej oficjalnej kartki z Francji, która prezentowałaby wieżę :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!