poniedziałek, 27 stycznia 2014

111 OFFów - konkurs.

Hej :-) Tak bardzo lubię wybierać, wypisywać i wysyłać pocztówki, że postanowiłam zorganizować kolejny konkurs. Ogólnie rodzi mi się w głowie pomysł, aby zrobić konkurs wiecznie trwający - już mam ideę, jak to wszystko będzie wyglądało, ale muszę to dopracować. Co Wy na to?

A przechodząc do dzisiejszego konkursu - zbliża się liczba 111 w moich otrzymanych OFFach, brakuje dwóch karteczek. W ostatnim czasie zostały zarejestrowane moje dwie pocztówki, a wczoraj wysłałam kolejnych 10. W dniu, w którym otrzymam i zarejestruję 111ego OFFa, wylosuję jedną osobę, do której ja wyślę pocztówkę.

Co trzeba zrobić aby wziąć udział w losowaniu? Nic trudnego - trzeba tylko wyrazić chęć wzięcia udziału konkursie w komentarzu pod tym postem. A ponieważ pocztówka-nagroda będzie hmm... bajkowa, będzie mi miło jeśli wspomnicie coś o swoich ulubionych bajkach z dzieciństwa :-)
PS. Stworzyłam już w pełni zakładkę SWAP wraz z aktualizacją kartek na wymianę - zapraszam :)
PS2. Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwacje i maile - jesteście Kochani! :*

27 komentarzy:

  1. Cudowna pasja i nietuzinkowy blog ;)
    A, zgłoszę się, a co ;) Moimi ulubionymi bajkami były te z Disneya. Myszka Miki, Pluto to postacie, które darzyłam największym uwielbieniem. Był też Kubuś Puchatek z wiecznie miodowym głodem. Bardzo lubiłam także bajki starsze - tak jak Zaczarowany ołówek, Bolek i Lolek, Reksio czy Krecik. Kiedyś to się robiło bajki... teraźniejsze nie mają już tyle uroku.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam dzieckiem ulubioną moją dobranocką były Smerfy:) Oglądałam, też Reksia, Bolka i Lolka, Rumcajsa, ale też na wideo miałam kasetę z Wilkiem i Zającem, i ta bajka była chyba moją najulubieńszą z wszystkich bajek :D
    Muszę niestety zgodzić się z DarkestEve, nieraz jak widzę dzisiejsze bajki, to aż strach je oglądać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za wszelkimi konkursami! ;)
    zgłaszam się :)
    moją ulubioną bajką, wieczorynką zazwyczaj, była myszka miki i kaczor donald :)
    pamiętam że leciało w sobote. Smerfy leciały w piątek a w niedzielę gumisie jak dobrze pamiętam :D Również ukochane bajki <3
    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, konkursów nigdy za wiele :)
    Moją ulubioną bajką był Tom&Jerry i nadal lubię to oglądać ;) choć w ostatnich latach w kwestiach bajek przerzuciłam się na anime :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, bo w sumie czemu nie :D
    Miałam wiele ukochanych bajek, pół dzieciństwa spędziłam z nosem w telewizorze wyczekując 19ej :) Ale najmilej wspominam Kubusia Puchatka. Cały mój pokój był zawalony misiowymi pluszakami, książkami, gazetami i różnymi innymi gadżetami z tej serii :D Kasety z tą bajką nadal leżą w szafie, i chociaż nie mam już odpowiedniego magnetowidu to aż szkoda mi wyrzucić lata wspomnień.
    Poza Puchatkiem uwielbiałam i w sumie nadal czasem lubię obejrzeć pojedyncze odcinki Wilka i Zająca. Ta bajka wymiatała! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    A moja ulubiona bajka... Inspektor Gadget i Madeline w Londynie (jeszcze pamiętam jak płakałam jak ją zdjęli z dobranocki). W sumie do dziś lubię obejrzeć starsze bajki jak Smerfy czy Gumisie. A o ponadczasowości tych bajek świadczy fakt, że oststnio na spotkaniu ze znajomymi, gdzie większość była licealistami i studentami wszyscy razem śpiewaliśmy wejściówki zarówno ze Smerfów jak i z Gumisiów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? :) Daj znać u mnie .
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam nie jestem za konkursami ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo wysłało się, a miałam jeszcze Ci napisać ,że strasznie lubiłam Króla Lwa jak byłam mała. Najbardziej drugą część, a Kovu byl najlepszy! Co ciekawe pogorszyło mi się z wiekiem i teraz jeszcze bardziej lubię tą bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł konkursu, ale ja niestety nie wezmę udziału. Za to życzę wszystkim powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to lubiłam wszystkie bajki disneya, a szczególnie Alicje w krainie czarów, gdzie jest nemo, króla lwa, 101 dalmatyńczyków, ach wszystkie były wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w życiu nic nie wygrałam w żadnym konkursie, ale też ciężko powiedzieć, że często się zgłaszam :D. Czas spróbować ;). Zazdroszczę ponad 100 offów, u mnie na pewno jeszcze trochę potrwa zebranie takiej ilości... postcrossing uczy cierpliwości ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajka z dzieciństwa ? Kubuś Puchatek <3
    Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w konkursie :D U mnie liczba kartek wysłanych przez oficjalną stronkę wynosi obecnie 116 ;)
    Zawsze lubiłam oglądać Scooby-Doo, nawet gdy teraz trafiam gdzieś na tę bajkę, odcinek, który widziałam setki razy, to z przyjemnością oglądam :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm.. czemu nie! Też wezmę udział :D
    Po pierwsze chciałam napisać, że świetny blog, ponieważ jestem tutaj pierwszy raz. A co do konkursu to naprawdę trudno mi wygrać jedną ulubioną ajkę, kochałam i nadal kocham prawie wszystkie bajki. Z pewnością do moich faworytów należały Smerfy, Gumisie, Wilk i zając, Reksio, Tom & Jerry czy Zaczarowany Ołówek. :D I w sumie można by tak jeszcze długo wymieniać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie, zgłaszam się do konkrsu. ;)
    Moja ulubiona bajka... jak wiadomo klasycznie Smerfy, Kubuś Puchatek. Ale taka najbardziej chyba ulubiona to TABALUGA, uwielbiałam go i jego przyjaciółkę - Milunię! :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. : ))
    Moje ulubione bajki z dzieciństwa to Gumisie, Tabaluga, Kubuś Puchatek, Smerfy. <333

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do konkursu!
    Ja uwielbiałam Smerfy! Bardzo lubiłam Wilka i Zająca, bo z werciarad miałyśmy razem na video oraz Małą Księżniczkę, którą pożyczałam od wujka. Z takich pełnometrażowych bajek, to do dziś uwielbiam Króla Lwa, Piękną i Bestię oraz Księżniczkę Łabędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A co tam! Zgłaszam się! ^^ Moją ulubioną bajką była..były Smerfy! Ojejku! Zawsze uwielbiałam siadać przed telewizorem i oglądać te małe, niebieskie stworki. Miały swój urok, tak bardzo bałam się, że ten Gargamel im coś zrobi, haha. Nawet teraz jak sobie przypomniałam to z chęcią aż usiadłabym i przypomniała dawne czasy :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz ciekawe i nietypowe hobby :) Super! A już poza wszystkim Reksio rządzi :))

    http://blogdzielonyprzez2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!